• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403052013213
  • خبرنگار : 71516

حزب‌الله لبنان: آمریکا مسؤول نخست جنایت‌ها و کشتارها در منطقه است

حزب‌الله لبنان: آمریکا مسؤول نخست جنایت‌ها و کشتارها در منطقه است

یکی از اعضای فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت مسؤول نخست تمام جنایات، کشتارها، ویرانی‌ها و قتلی که در منطقه رخ داده یا رخ می‌دهد، آمریکا است.

به گزارش ایسنا، حسین الحاج حسن، یکی از اعضای فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: ترورها نتوانستند پروژه مقاومت را به عقب برگردانند، بلکه با هر ترور پروژه مقاومت پیشرفت کرد، به دستاوردهایی رسید و شکست‌هایی را بر دشمن تحمیل کرد. هرکس روی عکس این حساب باز کرده است باید منتظر بماند، ما فعال و عضو مقاومت هستیم و میدان بین ما و آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: توهماتی که در سر رهبران رژیم صهیونیستی وجود دارد در دهه‌های گذشته آزموده شده و این رژیم به جایی رسیده است که درباره ویرانی سوم و جنگ داخلی حرف می‌زند. شکست بزرگی که اکنون رخ داده است این است که این رژیم مسلح به حمایت غرب به رهبری آمریکا و همه ناوگان و زرادخانه‌های آن نیاز دارد.

وی تاکید کرد: این رژیم به حمایت کل غرب نیاز دارد، آیا این شکست نیست؟ بعد از این همه سال استکبار، استبداد، تسلیحات، فناوری و پشتیبانی، رژیم صهیونیستی توان حفاظت از خود را ندارد. مسئول نخست تمام جنایات، کشتارها، ویرانی‌ها و قتلی که در منطقه ما رخ داده یا رخ می‌دهد، آمریکا است.

محمد رعد، رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان نیز تاکید کرد: دشمن نمی‌تواند این را هضم کند که نتوانسته است به اهداف خود دست یابد و به همین دلیل مجبور به مذاکره با مقاومت است، اما از دست خودِ شکست‌خورده‌اش می‌گریزد و گاه به قتل عام و گاه به ترور متوسل می‌شود و گاهی به ویرانی و کشتار کورکورانه دست می‌زنند.

طبق گزارش النشره، وی گفت: نباید فریب تبلیغات رسانه‌ای درباره دشمن اسرائیلی را خورد. باید به واقعیت دشمن بنگریم و به اظهارات رهبران آن. آنها همچنان سردرگم هستند، چرا که پاسخ ما به خیانت آنها و شهادت رهبر بزرگ شهید فؤاد شکر برای آنها دیر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha