• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403052013200
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

افتتاح آبرسانی به ۲۵ روستای گیلانغرب

افتتاح آبرسانی به ۲۵ روستای گیلانغرب

ایسنا/کرمانشاه طرح آبرسانی به ۲۵ روستای دهستان ویژه‌نان شهرستان گیلانغرب با حضور استاندار کرمانشاه به بهره برداری رسید.

با اجرای این طرح مهم که با یک اقدام جهادی تکمیل شده، تنش آبی ۲۵ روستای شهرستان گیلانغرب با جمعیت ۳۱۶۰ نفر رفع شد.

این طرح شامل عملیات احداث ۹۳ کیلومتر خط انتقال، احداث یک مخزن ۱۷۰۰ متر مکعبی و عملیات برق رسانی و اورهال سه ایستگاه پمپاژ بوده و برای آن ۸۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

 سردار حسن‌زاده مسئول قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه به بخشی از ابعاد جهاد آبرسانی سپاه در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران، بخشی از ظرفیت و توانمندی فنی و مهندسی و عمرانی خود را در همکاری با آبفای کشور  برای خدمتگزاری به مردم و کاستن از مشکلات مربوط به تنش‌ آبی به ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور اختصاص داده است.

 وی افزود: در همین چارچوب قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه اجرای بیش از ۷۳ مجتمع آبرسانی با پوشش بیش از ۳۵۰۰ روستای کشور را در مرحله اول  عهده‌دار شده که پروژه ویژه نان گیلانغرب یکی از ده‌ها مجتمع آبی است که تاکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

این طرح، امروز(۲۰ مرداد) توسط خواهر شهید صفر خوشروان، از شهدای گیلانغرب ملقب به «شیر بیشه‌های زرد» که رکوردار خنثی‌سازی هزار قبضه مین در یک روز است، افتتاح شد.

در دولت شهید رئیسی و طی سه سال گذشته به بیش از ۳۵۰ روستا و ۱۲ شهر استان کرمانشاه آبرسانی پایدار انجام شده است. آبرسانی به حدود ۵۰۰ روستای دیگر استان هم در دست اقدام است که پیشرفت بیشتر آنها از ۲۰ تا ۹۰ درصد است.

به گزارش ایسنا، استاندار کرمانشاه امروز(شنبه) در هجدهمین سفر شهرستانی خود وارد گیلانغرب شد.

 صحرایی در ابتدای سفر با حضور در مزار شهدای شهر گیلانغرب، با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهدای این شهرستان از جمله شهید صفر خوشروان ادای احترام کرد.

 افتتاح طرح آبرسانی به چندین روستا، بازدید از برخی پروژه‌های اقتصادی، دیدار مردمی و شرکت در نشست شورای اداری از برنامه‌های سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان گیلانغرب است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha