• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403052013173
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد

آمادگی پلیس کرمانشاه برای میزبانی از ۲ میلیون زائر اربعین

آمادگی پلیس کرمانشاه برای میزبانی از ۲ میلیون زائر اربعین

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس کرمانشاه برای میزبانی از حدود دو میلیون زائر اربعینی که از محورهای مواصلاتی کرمانشاه به سمت مرز خسروی و دیگر پایانه‌های مرزی تردد می‌کنند، خبر داد.

سردار مهدی حاجیان، امروز(۲۰ مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به فضل الهی و با انجام هماهنگی های لازم، پلیس کرمانشاه در آمادگی کامل و 100 درصدی برای خدمات دهی به زائران اربعین و تامین امنیت آنها به سر می‌برد.

وی با اشاره به مشخص شدن وظایف همه رده‌های مختلف انتظامی، خاطرنشان کرد: پلیس در واقع از همان سال گذشته و پایان ماموریت اربعین ۱۴۰۲ خود را برای ماموریت اربعین امسال آماده کرد.

حاجیان افزود: در بازدیدهای متعدد صورت گرفته از پایانه مرزی خسروی و همچنین مسیرهای محل تردد آنها، اقدامات لازم برای رفع نواقص صورت گرفت و بی صبرانه متتظر حضور پرشور زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش استقبال زائران برای تردد از مرز خسروی، عنوان کرد: در حالی که در اربعین سال ۱۴۰۱ شاهد تردد ۴۰۰ هزار زائر از این مرز بودیم، این آمار در اربعین سال ۱۴۰۲ به حدود ۸۰۰ هزار نفر افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود اربعین امسال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر امام حسین(ع) پایانه خسروی را برای تردد خود انتخاب کنند.

حاجیان ادامه داد: در مجموع انتظار می‌رود امسال بالغ بر دو میلیون زائر از محورهای مواصلاتی کرمانشاه به سمت پایانه خسروی و دیگر پایانه های مرزی واقع در استانهای ایلام و خوزستان تردد کنند که پلیس آماده خدمات رسانی به همه آنها است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: بیش از ۱۸۰ تیم پلیس راه و راهور در سطح محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و ۶۳۸ کیلومتر محور مواصلاتی استان توسط این تیم‌ها تحت کنترل و پوشش ترافیکی قرار می‌گیرد.

وی گفت: تیم‌های گشتی پلیس راه و راهور به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی حضور خواهند داشت تا هر زائر و مسافری که نیاز به کمک داشته باشند به یاری آنها بشتابند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha