• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403052012980
  • منبع : نمایندگی کردستان

نمایشگاه تخصصی‌ کشاورزی‌ و صنایع وابسته در سنندج برپا می‌شود

نمایشگاه تخصصی‌ کشاورزی‌ و صنایع وابسته در سنندج برپا می‌شود

ایسنا/کردستان رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته مهرماه امسال در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سنندج برگزار می‌شود.

پیمان اسکندری ۲۰ مرداد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته از ۱۷ الی ۲۰ مهرماه امسال در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سنندج برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ در این نمایشگاه جامع، آخرین دستاوردها و فناوری‌های روز دنیا در حوزه‌های دام و طیور«انواع نژادهای دام و طیور، تجهیزات پرورش، فرآوری محصولات دامی و طیور»، آبزیان«پرورش ماهی، میگو و سایر آبزیان، تجهیزات پرورش و فرآوری محصولات آبزی»، نهاده‌های کشاورزی«انواع دان، سموم کشاورزی، کودهای شیمیایی و زیستی، بذرهای اصلاح شده» و ماشین‌آلات کشاورزی« تراکتور، کمباین، ادوات کشاورزی، سیستم‌های آبیاری و گلخانه‌ای» برگزار خواهد شد.

به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، صنایع جانبی«بسته‌بندی محصولات کشاورزی، صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی» و لوله و اتصالات آبرسانی«انواع لوله و اتصالات مورد نیاز در سیستم‌های آبیاری و کشاورزی» از دیگر حوزه‌هایی است که آخرین دستاوردهای آن در این نمایشگاه به معرض دید قرار داده می‌شود.

وی اضافه کرد:‌ این نمایشگاه فرصت مناسبی است که تولیدکنندگان بتوانند محصولات و خدمات خود را گسترده‌تر به بازار معرفی کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه ایجاد ارتباط توزیع‌کنندگان با تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان جدید، آشنایی کشاورزان با آخرین فناوری‌ها و تجهیزات کشاورزی و تبادل دانش و ایده‌های نوین دانشجویان و پژوهشگران از فرصت‌های ایجاد شده در این نمایشگاه خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد:‌ از همه فعالان حوزه کشاورزی دعوت می‌شود تا با حضور در این نمایشگاه، از نزدیک با آخرین دستاوردهای این صنعت آشنا شده و فرصت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری را از دست ندهند.

.انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha