• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403052012842
  • خبرنگار : 50589

تراکتور با ۴ دروازه‌بان لیگ را شروع می‌کند؟

تراکتور با ۴ دروازه‌بان لیگ را شروع می‌کند؟

ایسنا/آذربایجان شرقی ابهامات بسیاری پیرامون خط دروازه تراکتور مطرح است.

فصل جدید لیگ‌برتر فوتبال روز (پنجشنبه) هفته جاری آغاز می‌شود و تیم‌ها واپسین روزهای تعطیلات پیش‌فصل را سپری می‌کنند. تنور بازار نقل‌وانتقالات تابستانی این فصل هم داغ و لبالب از هیجان بود.

تراکتور در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات حسابی سروصدا به راه انداخت و ستاره‌های پرتعدادی را به خدمت گرفت.

آن‌ها پس از جذب دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند را به خدمت گرفتند.

پس از حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور، حسین پورحمیدی که فصل گذشته با ثبت ۱۸ کلین‌شیت، موفق به تصاحب دستکش طلایی لیگ‌برتر شده بود؛ در تمرینات تراکتوری‌ها حاضر نشد. او تا به امروز حتی یک جلسه تمرینی هم انجام نداده است.

به گزارش ایسنا، پورحمیدی که همواره مورد حمایت مسئولین باشگاه تراکتور قرار داشت؛ برای فصل آتی شرایطی کاملاً مبهم دارد و مشخص نیست تکلیف او چگونه خواهد بود.

با این حال سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور، ادعای عجیبی پیرامون عدم حضور این دروازه‌بان در تمرینات، مطرح کرده است.

مظفری‌زاده در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا باشگاه تراکتور برای تصمیم‌گیری درباره جدایی پورحمیدی منتظر نتیجه پرونده علیرضا بیرانوند است یا نه؟ گفت: «ارتباطی ندارد. آقای پورحمیدی دروازه‌بان تیم ماست و با ما قرارداد دارد. ایشان بازیکن بسیارخوب و باشخصیت تیم تراکتور است که جا دارد از تلاشش تشکر کنم.»

سرپرست مدیرعاملی تراکتور تاکید کرد: «آقای پورحمیدی با ما هستند و به خاطر مسائلی که در خروج از کشور داشتند، در اردوی ترکیه حاضر نشدند. به محض اینکه تیم برگردد در تمرینات شرکت خواهند کرد و با ما خواهند بود.»

برخلاف خواسته پورحمیدی از مسئولین این تیم، تاکنون با جدایی وی از جمع شاگردان اسکوچیچ موافقت نشده است. صحت و سقم ادعای سرپرست مدیرعاملی تراکتور در رابطه با حضور پورحمیدی در تمرینات هم در هفته جاری مشخص خواهد شد.

پرونده شکایت پرسپولیسی‌ها علیه تراکتور و علیرضا بیرانوند هنوز هم در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال باز است و نتیجه این پرونده احتمالاً بر روی این موضوع تاثیرگذار باشد.

از طرفی احسان مرادیان که فصل گذشته به عنوان دروازه‌بان دوم در تراکتور حضور داشت؛ در اردوی پیش فصل این تیم شرکت کرده و در فصل پیش‌رو در جمع تی‌تی‌ها حاضر خواهد بود.

با این اوصاف تراکتور فصل جدید لیگ‌برتر را با چهار دروازه‌بان (علیرضا بیرانوند، حسین پورحمیدی، احسان مرادیان و ادیب زارعی) آغاز می‌کند؛ مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۱ ۰۵:۴۰

هر کی دروازه بان پرسپولیس بشه غیر از بیرانوند قبولش داریم.اقای پول پرست دیگه تو چشم نخواهد بود.وجدانی نقشه بچگانه ای داشت واسه افزایش مبلغ قرارداد.خدا بهمراش موفق باشه.اما محبوبیت رو به پول فروخت.