باقرزاده ، مشاور وزیر آموزش و پرورش شامگاه جمعه 19 مرداد در این جلسه افزود: هدف اصلی و تصمیم گیری در هر سطحی باید منجر به بهبود کیفیت یادگیری شود.
وی گفت: یاد گرفتن بسیار مهم است و یاد نگرفتن آسیبهای فراوانی را به دنبال دارد.
باقرزاده خاطرنشان کرد: ایجاد ثبات در برنامهها و رویهها، پرهیز از تغییرات متعدد، بازخورد به معلم و ایجاد امنیت برای معلم در فرایند یادگیری بسیار موثر خواهد بود.
مشاور وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در ساماندهی نیروی انسانی به دنبال کنترل نیاز واقعی، کنترل موجودی واقعی، مدیریت تخصیص موجودی به نیاز و مدیریت کمبود هستیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه رضایتمندی همکاران متقاضی را مهمترین رویکرد فرایند نقل و انتقالات عنوان نمود و خاطرنشان کرد: ساماندهی صحیح و متعادل نیرو در حوزهها و بخشهای مختلف به جد در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: لحاظ نمودن تراکم و تراز نیروی انسانی در هر شهرستان و منطقه یک اصل است و با تمام توان به دنبال کارآمدی و موثر بودن معلمان در حوزه کاری هستیم.
بروشکی گفت: با هدف ماندگاری نیرو در مناطق و شهرستانها و مسیرهای دور افتاده به دنبال تامین شرایط و تسهیلات برای همکاران خواهیم بود.
الیکایی رئیس اداره ساماندهی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش نیز در این نشست مهمترین راهبرد در ساماندهی مطلوب نیروی انسانی را تمرکز بر وضعیت موجود دانست و خاطرنشان کرد: حوزه های آموزشی اعم از ابتدایی و متوسطه و حوزه پرورشی در تحقق هدف غایی ساماندهی نقش بسزایی دارند.
انتهای پیام
نظرات