• جمعه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403051912533
  • خبرنگار : 50649

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد:

تلاش برای رفع چالش‌های پرستاران شیراز / پیگیری جذب نیروهای جدید

تلاش برای رفع چالش‌های پرستاران شیراز / پیگیری جذب نیروهای جدید

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به مطالبات صنفی پرستاران بیمارستان‌های شیراز از تلاش برای رفع چالش‌های پرستاران خبر داد.

در پی مطالبات صنفی پرستاران بیمارستان‌های شیراز، نشستی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روسا، مدیران و مترون‌های بیمارستان‌های شیراز برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۱۹ مرداد ماه در این نشست با اشاره به ایثار و جهاد پرستاران در بحران‌های مختلف مانند دفاع مقدس و کروناویروس، گفت: پرستاری خدمتی مقدس است، چراکه ارتباط مستقیم با سلامتی مردم جامعه دارد و این خدمت مقدس، جایگاه این مدافعان سلامت را بسیار ارزشمند کرده است.

سید وحید حسینی اظهار کرد: مسئولان سلامت استان از دغدغه‌ها و چالش‌های حوزه پرستاری آگاهی دارند و در تلاش هستند تا با سرعت بخشیدن به رفع مسایل و دغدغه‌های آنان، گوشه‌ای از زحمات آنان را جبران کنند.

وی با بیان اینکه مطالبات کارکنان حوزه سلامت به حق است، اظهار کرد: با حمایت‌های استاندار فارس و پیگیری جدی مسئولان دانشگاه در وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و سازمان‌های مرتبط در سطح کشور، بخشی از مطالبات پزشکان، پرستاران و کارکنان در روزهای گذشته پرداخت شد و به زودی در صورت تامین اعتبارات لازم، سایر مطالبات حوزه‌های مختلف دانشگاه پرداخت می‌شود.

حسینی همچنین به ارزش کارکنان حوزه سلامت در بحران‌ها اشاره کرد و افزود: جامعه قدردان تلاش و زحمات مدافعان سلامت است و ما نیز به عنوان مسئولان حوزه سلامت، وظیفه رفع دغدغه‎های آنان را داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: ارائه خدمات تشخیصی درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به بیماران در سطح استان در حال انجام است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این نشست، رؤسا، مدیران و مترون‌های بیمارستان‌های شیراز، ضمن ارائه گزارشی از روند ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه دادند.

در این نشست مقرر شد کمیته‌ای با حضور نمایندگانی از جامعه پرستاری، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، استانداری و دیگر دستگاه‌های مرتبط تشکیل و نسبت به کارشناسی پیگیری درخواست‌های حوزه پرستاری در استان فارس و کشور اقدام شود.

در خصوص تامین نیروی انسانی نیز مقرر شد نسبت به پیگیری صدور مجوزهای استخدامی از وزارت بهداشت و سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص به‌کارگیری نیروهای جدید پرستاری اقدام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha