• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403051812398
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

بازیکن سابق چلسی در استقلال/حسن یزدانی بدون آمریکایی‌ها در فینال

بازیکن سابق چلسی در استقلال/حسن یزدانی بدون آمریکایی‌ها در فینال

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران که در واپسین لحظات خود را به پاریس رسانده بود، طبق اعلام سایت بازی‌ها در مسابقات این وزن حضور ندارد.

سایت بازی‌های المپیک پاریس اعلام کرد علیرضا سرلک نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در مراسم وزن کشی این مسابقات حضور نداشته است.

پرسپولیس - بیرو، برنده کیست؟

یک کارشناس حقوقی فوتبال معتقد است که اگر فسخ یک طرفه قرارداد بیرانوند با پرسپولیس غیر موجه باشد، این بازیکن تا شش ماه محروم خواهد شد.

با پایان لیگ بیست‌وسوم فوتبال ایران، علیرضا بیرانوند در اقدامی غیر منتظره قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را یکطرفه فسخ کرد و در نهایت هم پرسپولیس به خاطر این اقدام، از دروازه‌بان سابق خود به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

۶ صدم ثانیه فینال المپیک را از رضا علیپور گرفت/ سنگنورد ایران چهارم شد

سنگ‌نورد ایران از صعود به فینال ماده سرعت بازی‌های المپیک پاریس بازماند و در نهایت چهارم شد. در نیمه‌هایی رقابت‌های سنگ‌نوردی در ماده سرعت بازی‌های المپیک پاریس رضا علیپور به مصاف حریف خود رفت.

علیپور در این مرحله به رقابت با لئوناردو از اندونزی پرداخت که رکورد ۴.۸۴ ثانیه را ثبت کرد.

نتایج ایران در روز ۱۳ المپیک پاریس/ کشتی‌فرنگی یک طلا و یک نقره گرفت

ورزشکاران ایران در سیزدهمین روز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در چهار رشته به رقابت می‌پردازند. در سیزدهمین روز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ورزشکاران ایران در رشته‌های کشتی فرنگی، کشتی آزاد، تکواندو و سنگنوردی به رقابت می‌پردازند.

در کشتی فرنگی، سعید اسماعیلی در اولین حضورش در بازی‌های المپیک توانست به مدال طلا برسد. علیرضا مهمدی نیز در اولین حضورش مدال نقره گرفت.  

قرعه دو آزادکار المپیکی ایران/ مسیر سخت امامی و مصاف زارع با آکگول در نیمه‌نهایی

قرعه دو وزن ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس اعلام شد.

رقابتهای دو وزن ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس از فردا جمعه ساعت ۱۳ آغاز می شود که یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم به مصاف فرانک چامیزو کشتی‌گیر عنوان‌دار کوبایی‌الاصل از ایتالیا می‌رود. برنده این کشتی باید در یک هشتم نهایی به مصاف ندوم از گینه بیسائو برود.

ویدیو/ یزدانی برای سومین بار به فینال المپیک رسید

حسن یزدانی در ادامه رقابت‌های وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس در دیدار نیمه‌نهایی مقابل مایلس آمینه دارنده مدال برنز جهان و المپیک از سن مارینو به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۷ بر یک به برتری رسید و برای سومین بار پیاپی راهی فینال المپیک شد. حریف یزدانی در فینال رمضانوف از بلغارستان است که موفق شد در ۴ ثانیه پایانی آرون بروکس آمریکایی را مغلوب کند.

حسن یزدانی فینالیست المپیک شد/ ستاره کشتی در آستانه شکستن رکورد تاریخی تختی و ساعی

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلا و نقره المپیک با راهیابی به فینال المپیک پاریس در آستانه شکستن رکورد جهان پهلوان تختی و هادی ساعی به عنوان پرافتخارترین کشتی‌گیر و ورزشکار ایران در تاریخ المپیک قرار گرفت.

در ادامه رقابت‌های وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک در دیدار نیمه‌نهایی مقابل مایلس آمینه دارنده مدال برنز جهان و المپیک از سن مارینو به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۷ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

ویدیو/ «شکارچی دزفولی» پاریس را شوکه کرد

سعید اسماعیلی نابغه جدید کشتی ایران در جریان دیدار فینال وزن ۶۷ کیلوگرم المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مقابل پرویز نصیب اف دارنده مدال نقره المپیک توکیو از اواکراین به روی تشک رفت و پس از یک رقابت نزدیک و نفس‌گیر در پایان با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز و قهرمان المپیک شد.

پدیده کشتی ایران قهرمان المپیک شد/ اسماعیلی ۲۱ ساله دومین طلایی ایران

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با شکست حریف عنوان دار خود از اوکراین به مدال طلای المپیک رسید.

در جریان دیدار فینال وزن ۶۷ کیلوگرم المپیک ۲۰۲۴ پاریس، سعید اسماعیلی دارنده مدال های طلای بزرگسالان آسیا و ۲ طلای جوانان جهان مقابل پرویز نصیب اف دارنده مدال نقره المپیک توکیو از اواکراین به روی تشک رفت و در شرایطی که در پایان ۳ دقیقه نخست با نتیجه ۳ بر صفر عقب بود، با نمایشی بی‌نظیر با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری رسید و صاحب مدال طلای المپیک شد.

مهمدی نایب قهرمان المپیک شد/ کولاک شاگردان رنگرز با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز المپیک

فرنگی‌کار وزن ۸۷ کیلوگرم ایران در اولین تجربه حضور در المپیک، با شکست مقابل حریف خود از بلغارستان به مدال نقره المپیک رسید.

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، علیرضا مهمدی فرنگی کار وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جهان در دیدار فینال مقابل سمن نوویکوف دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر صفر شکست خورد و به مدال با ارزش نقره المپیک رسید.

کاکوتا استقلالی شد

باشگاه استقلال از خرید جدید خود رونمایی کرد.

گائل رومئو کاکوتا وینگر ۳۳ ساله فرانسوی به استقلال پیوست.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان المپیک شد+ رده‌بندی تیمی و مدالی

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی المپیک پاریس دست یافت.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدایت حسن رنگرز با نمایشی بی نظیر با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک مدال برنز و کسب عنوان قهرمانی المپیک به کار خود پایان داد.

تاریخ‌سازی ناهید کیانی با صعود به فینال المپیک

ناهید کیانی به فینال رقابت‌های تکواندوی المپیک پاریس صعود کرد و تاریخ‌ساز شد.

در مرحله نیمه‌هایی رقابت‌های تکواندو بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس ناهید کیانی امروز (پنجشنبه، ۱۸ مرداد) به مصاف تکواندوکاری از لبنان رفت و با پیروزی برابر حریف خود تاریخ ساز شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha