• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403051812370
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد

تحویل پروژه ۲۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن رشت تا پایان سال

تحویل پروژه ۲۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن رشت تا پایان سال

ایسنا/گیلان مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، از تحویل کامل پروژه ۲۰۰ واحدی رشت تا پایان سال خبر داد و اضافه کرد: بالغ بر ۶۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان رشت ساخته می شود.

محمدرضا فلاحتگر امروز، ۱۸ مردادماه در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان رشت، اظهار کرد: تاکنون ۱۲۳ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان گیلان ثبت نام کرده اند که از این تعداد، ۲۸ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۳ هزار واحد را در قالب طرح حمایتی شهری در دست ساخت داریم، افزود: طرح حمایتی شهری به دو صورت انبوه ساز و گروه ساخت اجرا می شود و دارای پیشرفت فیزیکی پنج تا ۹۵ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به ساخت ۶۸۷۴ واحد در شهرستان رشت، خاطرنشان کرد: ۴۵۴۰ واحد توسط راه و شهرسازی و ۶۲۴ واحد توسط بنیاد مسکن و ۵۰۰ واحد توسط ستاد اجرایی و ۱۲۱۰ واحد توسط ستاد نیروهای مسلح در دست ساخت است.

تحویل پروژه ۲۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن رشت تا پایان سال

فلاحتگر با بیان اینکه طرح حمایتی شهری شهرستان رشت در سایت مسکن مهر(جاده لاکان) اجرایی می شود، گفت: سایت ۲۰۰ واحدی پیشرفت خوبی دارد و ۶۰ نفر را به بانک جهت فروش اقساطی معرفی کردیم که تا هفته دولت تحویل داده می شود.

وی از تحویل کامل پروژه ۲۰۰ واحدی رشت تا پایان سال خبر داد و اضافه کرد: این پروژه در قالب ۱۰ بلوک ۲۰ واحدی چهار تا پنج طبقه ساخته شده و زیرساخت های آب و برق و گاز و فاضلاب و... آن نیز فراهم است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان همچنین به مکاتبه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت ساخت مسکن برای خبرنگاران در قالب سایت مجزا اشاره کرد و ادامه داد: با هماهنگی ارشاد استان، برای خبرنگاران دارای فرم «ج» سبز، کارسازی خواهد شد.

تحویل پروژه ۲۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن رشت تا پایان سال

وی با بیان اینکه خبرنگاران متقاضی حتما باید از طریق ارشاد استان معرفی شوند، عنوان کرد: در صورت کارسازی توسط شرکت تعاونی خبرنگاران، آماده تخصیص زمین برای پروژه های گروه ساخت هستیم.

فلاحتگر با اشاره به صنعتی سازی بالغ بر ۳۸۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن استان، تصریح کرد: در این پروژه ها از روش های نوین و مصالح آماده جهت تسریع در روند اجرا استفاده می شود.

وی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را دارای بالغ بر ۲۸۰۰ متقاضی دانست و بیان کرد: درخواست ۱۳۰۰ متقاضی تایید نهایی شده و به ۶۶۴ خانوار در شهرهای تولم شهر، فومن، شفت، کیاشهر، منجیل، املش، رودسر و زیباکنار زمین تخصیص دادیم.

تحویل پروژه ۲۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن رشت تا پایان سال

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha