• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403051812350
  • خبرنگار : 50532

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

مجلس شورای اسلامی برای تشکیل کابینه دولت نهایت همکاری را خواهد داشت

مجلس شورای اسلامی برای تشکیل کابینه دولت نهایت همکاری را خواهد داشت

ایسنا/گیلان سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: مقام معظم رهبری معیارهایی برای انتخاب وزیران تعیین کردند که اگر رئیس جمهور این معیارها را لحاظ کند قطعاً مجلس نهایت همکاری را با ایشان خواهد داشت تا دولت در اسرع وقت تشکیل شود.

ولی داداشی پنجشنبه شب ۱۸ مرداد ماه در جمع خبرنگاران خبرگزاری ها، مطبوعات و فعالان فضای مجازی شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری همیشه راهگشا است، اظهار کرد: برنامه مجلس به ویژه در بحث رأی اعتماد به کابینه بر تعامل با دولت است.

مجلس شورای اسلامی برای تشکیل کابینه دولت نهایت همکاری را خواهد داشت

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر همراهی مجلس با دولت در رأی اعتماد به کابینه، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس  شورای اسلامی با ایشان بر همکاری مجلس با دولت به ویژه در بحث رأی اعتماد به کابینه تاکید داشتند و معیارهایی را نیز در این باره مشخص کردند. نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: رهبر معظم انقلاب ضمن توصیه‌هایی به نمایندگان در محورهای مختلف بر تعیین وزرای پیشنهادی بر اساس ملاک‌هایی همچون کارآمد بودن تاکید کردند.

داداشی با بیان اینکه در سایه تعامل سازنده مجلس و دولت، کابینه قوی شکل می‌گیرد، افزود: به طور قطع در سایه همکاری سازنده بین مجلس و دولت شاهد تشکیل کابینه‌ای کارآمد خواهیم بود و امیدواریم از سوی ریاست محترم جمهوری در انتخاب وزرا، به شاخصه های مهم و مورد نیاز یک وزیر کابینه اهمیت ویژه ای داده شود. وی، تصریح کرد: طبق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، همکاری با دولت را در دستور کار دارند و درصدد رفع مشکلات و معضلاتی هستیم که در سر راه دولت و اعتلای ایران اسلامی قرار دارد.

مجلس شورای اسلامی برای تشکیل کابینه دولت نهایت همکاری را خواهد داشت

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به اهمیت و جایگاه خبرنگاران و رسانه ها در توسعه کشور، استان و شهرستان، اظهار کرد: بعضی رسانه ها در ارائه مطالب خود انصاف را رعایت نمی کنند و برخی مسائل را وارونه جلوه می دهند که جای تاسف دارد. داداشی، تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده مجلس همواره درصدد تعامل و همکاری با رسانه ها بوده و هستم حتی زمانی که برخی با بی اخلاقی ها مسائل را طوری که خود صلاح می دانند، بیان می کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه تمام تلاش من توسعه شهرستان مرزی بندر آستارا، تعامل با رسانه ها و افکار عمومی و همچنین رضایت مردم است، گفت: اصحاب رسانه اگر کاستی در جایی از شهرستان آستارا می بینند به ما اطلاع دهند زیرا خبرنگاران به عنوان کارشناسان خبری بین مردم قرار می گیرند و از همه مشکلات باخبرند و با بیان کاستی ها به ما در راستای کمک به رفع آنها یاری خواهد رساند. داداشی خواستار نقد منصفانه از جانب خبرنگاران شد و تصریح کرد: نقد و رصد منصفانه و مداوم خبرنگاران بر کار مسئولان راهگشا است و سبب پویایی جامعه به سمت توسعه خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha