• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403051812271
  • خبرنگار : 50037

رنجبرزاده:

مدیران سرمایه گذار را نگه دارند

مدیران سرمایه گذار را نگه دارند

ایسنا/همدان رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار یکی از مهمترین مسائل در توسعه هر چه بیشتر استان همدان است، افزود: سرمایه‌گذاران را احترام بگذاریم.

اکبر رنجبرزاده پنجشنبه ۱۸مرداد  در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری خارجی را باید در استان فعال کنیم، تصریح کرد: در همین رابطه جلساتی برگزار کردیم تا بتوان با ظرفیت خارجی و داخلی بحث اشتغال و تامین معیشت و درآمد را به عنوان یکی از موضوعات مهم و اولویت دار در استان پیگیری کنیم‌.

وی بیان کرد: استاندار آینده همدان باید در بحث اشتغال و کارآمدی و کارآفرینی و احیا ظرفیت ها و پتانسیل‌های استان بتواند برای استان نام آور باشد.

رنجبرزاده با تاکید بر اینکه استاندار قوی و قدرتمند و با انگیزه استان را به سمت توسعه سوق می‌دهد، اظهار کرد: ما از رئیس جمهور می‌خواهیم استاندار قوی و کار آمد برای همدان انتخاب کند ضمن اینکه هر مدیری که توانمند باشد مجمع نمایندگان از آنها حمایت کرده و با رأی موافق اصرار بر ماندگاری آنان خواهد داشت. 

همدان امن‌ترین استان‌ غرب کشور در سرمایه گذاری است

رنجبرزاده ادامه داد: در بین چهار یا پنج استان غرب کشور، استان همدان به لحاظ پدافند غیر عامل از ایمن‌ترین استان‌های غرب کشور در بحث آموزش عالی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری بوده و با موقعیت ممتاز و سوق الجیشی خود دارای ظرفیت بسیار بزرگی است.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به منتفی شدن دو طرح مهم شامل راه‌آهن و آزادراه برای شهرستان اسدآباد، با جدیت پیگیر موارد دیگری برای توسعه و ارتقای امنیت راه‌های مواصلاتی این شهرستان هستیم، گفت: با ارتباطاتی که با رئیس مجلس و رئیس کمیسیون عمران و رئیس تلفیق بودجه داریم توانستیم احداث تونل گردنه اسدآباد را در پیوست یک قانون بودجه قرار دهیم.

رنجبرزاده با بیان اینکه هنوز کمیسیون ماده ۲۳ آن اخذ نشده است، خاطرنشان کرد: باید تا شهریورماه امسال با پیگیری مجدانه نسبت به اخذ ردیف بودجه ماده ۲۳ آن اقدام کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در ادامه گفت: شهرستان اسدآباد دارای دو معدن مهم با ۳۰ میلیون تن ماده اولیه سنگ آهن و چند میلیارد دلار ارزش افزوده این معادن و نیز کارخانه ۶۰۰ هزار تنی گندله و دو کارخانه کنسانتره با همبن میزان تولید بوده که به دنبال آن هستیم تولید این کارخانه‌ها به یک میلیون تن افزایش پیدا کند .

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: با افزایش میزان تولید کارخانه‌های گندله سازی و کنسانتره به دنبال اتفاق بهتر در بحث تولید آهن اسفنجی و یا تولید سایر موارد هستیم که در این رابطه سه گزینه را پیشنهاد داده‌اند که با نهایی شدن آن کلنگ زنی آن در شهریور ماه سال‌جاری اتفاق خواهد افتاد.  

وی در ادامه در رابطه با بحث کنارگذر اسدآباد نیز تصریح کرد: تا این پروژه به ایمنی ۱۰۰ درصدی نرسد موافق افتتاح این پروژه نخواهم بود.

آینده خوبی برای استان همدان متصور است

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: فضای استان به سمت فضای امیدوار کننده‌ای در پیش است، آینده خوبی برای استان متصور است.

وی افزود: خبرنگاران می‌توانند در راستای تقویت سیستم مدیریتی کشور و سرعت و شتاب بسیاری از پروژه‌ها نقش آفرین باشند چرا که این جایگاه، جایگاه بزرگی است.

وی با بیان اینکه هر کس در محور حقانیت و رسیدن به مطالبات مردم کوتاهی کند، کم‌کاری و به مردم خیانت کرده است، افزود: کسی که بیدارگر است باید خیلی مراقب خود باشد که در این مسیر دچار خطا نشود ، خبرنگاران باید مسلح به سه سلاح اخلاق و ایمان و وجدان باشد چرا که این سه سلاح مهم موجب جلوگیری از خطا و اشتباه هر فرد و خبرنگاران در حرفه کاری خود خواهند بود.

رنجبر زاده با بیان اینکه نمایندگان استان با تمام ظرفیت، کارآمد، قوی و قدرتمند در میدان هستند، ادامه داد: نماینده همدان آقای حاج بابایی یک سرمایه بزرگ برای استان است، ضمن اینکه کاپ اخلاق و اخلاق مداری و پیگیری در کار و دلسوزی شامل حال آقای صوفی می شود، آقای مفتح نماینده تویسرکان غنی از توانمندی‌ها و شایستگی‌ها و آقای نثاری نماینده نهاوند جوانی توانمند و دغدغه‌مند در میدان، مصطفوی نماینده رزن مرد بزرگ و نیک و مهربان دلسوز در کار، آقایان آریایی نژاد نماینده ملایر و توسلی نماینده بهار و کبودراهنگ و سایر نمایندگان دیگر پیگیر کار و دغدغه‌مند حل مشکلات مردم هستند.

وی با بیان اینکه با وجود چنین نمایندگانی پیگیر، فرصت خوبی برای استان همدان به وجود آمده است، گفت: زمانی کارها نتیجه خواهد داد که همه دستگاه‌ها برای توسعه استان پای کار بوده و نیاز است خبرنگاران نیز برای توسعه استان همواره در میدان بوده و نارسایی‌ها و مشکلات جامعه را به مسئولین انتقال دهند .

رنجبرزاده با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان همدان مشکلات استان را به رئیس جمهور انتقال داده اند، خاطرنشان کرد: بعد از تشکیل و تعیین وزرای دولت با کمک یکدیگر به سمت توسعه استان پیش خواهیم رفت، ضمن اینکه همه ما باید به دولت کمک کنیم و از دولت حمایت داشته باشیم.

بحث رسیدگی به مشکلات خبرنگاران، مسکن خبرنگاران، تشکیل کارگروه مجمع نمایندگان و خبرنگاران برای توسعه استان از جمله مواردی بود که رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در این جلسه به آن اشاره داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha