• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403051812236
  • خبرنگار : 50201

به مناسبت هفته خبرنگار

اهالی رسانه چالوس تجلیل شدند

اهالی رسانه چالوس تجلیل شدند

ایسنا/مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان چالوس تقدیر کردند.

آیین تجلیل از خبرنگاران که امروز ۱۸ مرداد در فرمانداری چالوس برگزار شد، حجت الاسلام سید داود موسوی امام جمعه چالوس با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در جهان امروز اظهار کرد: در دنیای امروز که حوادث بزرگی در حال رخ دادن است خبرنگاران هستند که تحولات شگرف را با قلم و دوربین خود انعکاس می‌دهند.

وی افزود: اگر امروز در ایام اربعین میلیون‌ها نفر دلداده به سمت کربلا رهسپار می‌شوند همه به واسطه نقش خبرنگاران است.

امام جمعه چالوس با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در بازتاب جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه و فلسطین گفت: نقش مهم خبرنگاران بوده است که باعث شده در سطح دانشگاه‌ها و جامعه دنیای غرب بخصوص آمریکا صدای اعتراض آنها به جنایات رژیم صهیونیستی بلند شود و اینهمه تحول بوجود آید.

حجت الاسلام موسوی در ادامه قلم و چگونگی انتقال اخبار خبرنگاران منطقه را صادقانه برشمرد و یادآور شد: هر خبری که بوی وحدت و برای رفع مشکلات مردم باشد ستودنی است.

وی به شهادت ۱۶۵ خبرنگار در ماه‌های اخیر در غزه و فلسطین اشاره کرد و متذکر شد: همه اینها بواسطه این است که خبرنگاران خط مقدم خبر هستند و صادقانه قدم برمی‌دارند تا همه دنیا متوجه جنایات رژیم صهیونیستی و ایادی آن شود.

محمد شریفی فرماندار چالوس نیز با بیان اینکه خبرنگاران یکی از ارکان اصلی هستند که می‌توانند حال خوب را به جامعه تزریق کنند، اظهار کرد: از یک اتفاق خوب می‌توان چنان بد قلم زد که باعث ناامید شود و حتی یک خبرنگار به یک مدیر نالایق چنان پرو بال دهد که درست نباشد اما در کنار همه اینها مردم خود قضاوت می‌کنند و بنابراین باید حرمت قلم را نگه داشت.

اهالی رسانه چالوس تجلیل شدند

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران نوشهر و چالوس به لحاظ تولید خبر و قلم از بهترین‌های استان و کشور هستند، افزود: مدیران باید تحمل نقد و انتقاد منصانه را داشته باشند و بی‌جهت درمقام جوابیه برنیایند.

فرماندار چالوس گفت: در صورتی که در طول سال  یک مدیر فرهنگ و ارشاد بتواند حتی یک کار ارزشمند و ماندگار برای خبرنگاران انجام دهد این می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف نماید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha