• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403051812227
  • خبرنگار : 50589

مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی:

آماده واگذاری ورزشگاه یادگارامام (ره) هستیم/ فقدان باشگاه بلای جان ورزش قهرمانی

آماده واگذاری ورزشگاه یادگارامام (ره) هستیم/ فقدان باشگاه بلای جان ورزش قهرمانی

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی می‌گوید فقدان باشگاه بزرگ‌ترین ضعف ورزش قهرمانی این استان است.

حبیب ستوده‌نژاد، امروز پنجشنبه در نشست خبری اظهار کرد: متاسفانه از هر ۵ نفر در ایران فقط یک نفر به صورت منظم ورزش می‌کند که این آمار تهدید جدی علیه سلامت مردم است.

وی در رابطه با آخرین ورزش قهرمانی آذربایجان‌شرقی گفت: فقدان باشگاه در استان دلیل عدم بازتاب ورزش قهرمانی آذربایجان‌شرقی است. تمام بار تیمداری در رشته‌های مختلف را تنها باشگاه مس‌سونگون به دوش می‌کشد. تا زمانی که صنایع آذربایجان‌شرقی با ورزش آشتی نکنند؛ شرایط ورزش استان بهتر از این نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، ستوده‌نژاد راجع به احیای تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز گفت: مدیرعامل پتروشیمی تبریز موافق احیای این تیم است و فعلا منتظر صدور مجوز توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستیم که حداقل در رده های پایه این اتفاق بیفتد.

وی راجع به احیای باشگاه ماشین‌سازی تبریز اضافه کرد: از زمان حضورم در ورزش و جوانان بیشترین پیگیری در رابطه با احیای باشگاه ماشین سازی بوده است. پیشنهاد ما در خصوص احیای این تیم ریشه دار و قدیمی وصل کردن به مس سونگون را دادیم و همین طور بازگشت به کارخانه ماشین‌سازی اما به دلیل اتفاق تلخ سقوط هلیکوپتر ریاست جمهوری شورای علی ورزش استان تشکیل نشد و در دولت جدید به دنبال تشکیل این این جلسه خواهیم‌ بود.

ستوده نژاد درباره تغییر اتاق VAR ورزشگاه یادگار امام گفت: اتاق درنظر گرفته شده برای سیستم کمک داور ویدئویی مورد تائید ستاد استانداردسازی قرار نگرفت و اتاقی دیگر برای استقرار این سیستم در نظر گرفتیم. در صورت لزوم حتی اتاق جدیدی هم برای قرارگیری این سیستم احداث می‌کنیم.

مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی در رابطه با احتمال انتقال امتیاز لیگ برتری تیم والیبال مس رفسنجان به مس سونگون ورزقان گفت: این موضوع را با مسئول ورزش مس ایران مطرح کرده‌ایم و نتیجه تا هفته آینده مشخص خواهد شد.

ستوده‌نژاد در رابطه با واگذاری ورزشگاه یادگارامام (ره) گفت: آماده واگذاری این ورزشگاه هستیم. واگذاری کل مجموعه ورزشی یادگار امام از عهده ما خارج است و به هیات دولت مربوط می‌شود اما در بحث استادیوم فوتبال آماده واگذار هستیم.

او راجع به چمن ورزشگاه یادگارامام (ره) گفت: کاشت تنها در فروردین و یا شهریورماه امکان پذیر است. بازسازی چمن را انجام داده ایم و زیرسازی زمین چمن شماره دو آماده است.

ستوده نژاد عنوان کرد: مجوز سهمیه تیم بانوان تراکتور در لیگ دسته اول را چند ماه قبل در زمان بلاتکلیفی این باشگاه گرفته ایم و الان که وضعیت این تیم مشخص شده فعالیت های مربوط به تیم بانوان را خود باشگاه پیگیری خواهد کرد.

وی بیان کرد: سالن سه هزار نفری میرداماد به عنوان خانه والیبال در نظر گرفته شده است. کفپوش این سالن استاندار است و ایرادی ندارد. همچنین سالن رسالت به خانه هندبال اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی گفت: مجوز برگزاری بازی های لیگ‌برتری برای یادگارامام صادر شده است‌. ۳۰ گیت ورودی تا بازی تراکتور و پرسپولیس نصب خواهد شد و در ادامه تعداد گیت ها به ۱۲۰ خواهد رسید.

وی اضافه کرد: تاکنون مجوزی برای ورود بانوان به ورزشگاه های هیچ یک از تیم های لیگ برتری صادر نشده است. جاده اختصاصی بانوان ورزشگاه یادگارامام(ره) کامل نیست و هزینه تکمیل این جاده ۶ میلیارد خواهد بود که بر عهده شهرداری است.

ستوده‌نژاد درباره احتمال برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال با قرقیزستان در ورزشگاه یادگارامام تبریز گفت: تا این لحظه درخواستی از طرف فدراسیون ارائه نشده است.

آماده واگذاری ورزشگاه یادگارامام (ره) هستیم/ فقدان باشگاه بلای جان ورزش قهرمانی

آماده واگذاری ورزشگاه یادگارامام (ره) هستیم/ فقدان باشگاه بلای جان ورزش قهرمانی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha