• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403051812204
  • منبع : نمایندگی سمنان

برگزاری «عرشیان بی‌نشان» در سمنان

استاندار: امنیت پایدار در سایه شهادت شهدای امنیت به دست آمده‌ است

استاندار: امنیت پایدار در سایه شهادت شهدای امنیت به دست آمده‌ است

ایسنا/سمنان «عرشیان بی‌نشان» یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان سمنان با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در سمنان برگزار شد.

سیدمحمدرضا هاشمی ۱۸ مردادماه در آیین فاخر «عرشیان بی نشان» و پاسداشت شهدای مدافع حرم استان سمنان که در محل سالن هلال احمر برگزار شد با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام اظهار کرد: امروز سنگ بنای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، خون پاک تمامی شهدای گرانقدر و بویژه شهدای جامعه امنیتی و اطلاعاتی است.

وی گفت: عرشیان بی نشان ، در زمان حیات ارزشمند خود گمنامانه زندگی کرده و در زمان شهادت نیز مظلومانه به دیدار حق شتافتند.‌

هاشمی به امنیت امروز در کشور و استان پرداخت و تصریح کرد: امروز ما در سایه ایثارگری و شهادت شهدای امنیت ، دارای امنیت پایدار هستیم.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش امروز ما، حاصل خون شهداست ، اظهار کرد: خداوند متعال ، خریدار خون شهداست و امروز سنگ بنای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، خون پاک تمامی شهدای گرانقدر و بویژه شهدای جامعه امنیتی و اطلاعاتی است.

وی اضافه کرد: شهدای امنیت ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.

هاشمی با اشاره به اینکه اگر امروز ما در منطقه خاورمیانه و جهان، دارای امنیت پایدار هستیم و این امر مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگری فرزندان رشید این سرزمین ، نعمت ولایت و همراهی آحاد مختلف مردم ایران اسلامی است ، افزود: امروز همه ما باید به خاطر وجود سربازان گمنام و شجاع امام زمان(عج) به خود ببابیم که حضور این عزیزان همه تهدیدات دشمن را نقش بر آب کرده است.‌

استاندار: امنیت پایدار در سایه شهادت شهدای امنیت به دست آمده‌ است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه تحلیلی از وضعیت سرمایه گزاری در استان گفت: اگر امروز سرمایه گزاران در راستای جهش تولید در بخش‌های مختلف اقتصادی ، صنعتی و ... در سطح کشور حضور دارند ، بدلیل امنیتی است که در حوزه اقتصادی با ایثار و ایستادگی سربازان گمنام اطلاعاتی و امنیتی کشور حاصل شده است.‌

وی گفت: اگر ما امروز استان پایلوت وحدت و امنیت در سطح کشور هستیم ، این امر مرهون حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ، نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ، به عنوان محور وحدت استان و همچنین ایستادگی و ایثار جامعه امنیتی و اطلاعاتی استان هستیم.

هاشمی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه امروز بالاترین راه مقابله با دسیسه های دشمن ، برگزاری یادواره های شهدا و زنده نگه داشتن یاد این عزیزان است ، اظهار کرد: رمز پیروزی ملت ایران و جبهه مقاومت، روحیه ایثار و شهادت است.‌

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha