• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403051812110
  • منبع : جمعیت هلال احمر

هلال‌احمر خادم زائران پیاده امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر

هلال‌احمر خادم زائران پیاده امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر خادم زائرین حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.

به گزارش ایسنا، هشتمین جلسه ستاد خدمت رسانی به زائران مشهد مقدس در دهه پایانی ماه صفر با حضور رئیس، دبیر کل و مسئولان عالی جمعیت هلال احمر و همچنین جمعی از مقامات استانی در مشهد مقدس برگزار شد.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) گفت: تمامی ارگان‌ها برای آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی با موضوع خود مراقبتی در اربعین حسینی دست به دست هم دهند.

وی در ادامه افزود: جمعیت هلال احمر در حوزه‌های مختلف خدمت رسانی، همراه و یاور زائران امام مهربانی‌ها است.

کولیوند در این جلسه خاطر نشان کرد: امسال و در مرحله اول بیش از ۹۰۰ دستگاه خودروی امدادی به ناوگان امدادی کشور اضافه شد و طی ۲ ماه آینده ۱۵۰۰ دستگاه دیگر به ناوگان خودرویی این جمعیت اضافه خواهد شد.

کولیوند گفت: در عملیات های مختلف، با وجود داوطلبان پر تلاش و ایثارگر در امر خدمت رسانی و همچنین ظرفیت جدید خودوریی، مشکلی نخواهیم داشت.

خبرنگاران در مشارکت اجتماعی همیشه حضور فعال دارند

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به روز خبرنگار و تبریک این روز به اعضای تیم های خبری هلال‌احمر و خبرنگاران، تاکید کرد: صداقت ویژگی بارز خبرنگاران است.

کولیوند در ادامه گفت: خبرنگاران در پوشش اخبار، جانب داری ندارند و تقوا را رعایت می‌کنند و این پایبندی به ارزش های دینی است.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: خبرنگاران انصاف و عدالت را رعایت می‌کنند سطح دانش خود را بالا می‌برند و در بحث مشارکت اجتماعی همیشه حضور فعال دارند و به نحوی صدای مردم هستند.

بر اساس گزارش سایت هلال احمر، رئیس جمعیت هلال احمر ضمن آرزوی  سلامتی و تندرستی برای فعالان حوزه خبر و رسانه از فعالیت های اعضای فعال روابط عمومی، تیم باور و خبرنگارانی که در این حوزه با هلال احمر همکاری می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha