• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403051812067
  • خبرنگار : 50042

رسانه نقش بسیار مهمی در ارتقای آگاهی جامعه دارد

رسانه نقش بسیار مهمی در ارتقای آگاهی جامعه دارد

ایسنا/گیلان فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت گفت: در جنگ رسانه‌ای تخریب اذهان از اولویت‌های دشمن است، لذا رسانه نقش بسیار مهمی در ارتقای آگاهی جامعه برخاسته از حقیقت دارد.

امیر دریاداردوم منصور لشنی امروز، ۱۸ مردادماه در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: اگر زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه نباشد لحظات ماندگار جمهوری اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و دستاوردهای کشور در دوران تحریم ثبت نمی‌شد، لذا وظیفه‌ای بسیار خطیر بر عهده خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت نقش رسانه در جنگ‌های امروزی را بسیار مؤثر دانست و اظهارکرد: جنگ‌های امروزه در جهان بین‌الملل چندین وجهه دارد و مهمترین وجهه آن جنگ رسانه‌ای است که باید در این حوزه بسیار قوی عمل کرد و تأکید مقام معظم رهبری به توجه به فضای مجازی هم به همین دلیل است.

وی به نقش خبرنگاران در ترویج امید آفرینی در بین جوانان و جامعه و همچنین انعکاس اقتدار نیروهای مسلح تصریح کرد: دستاوردهای نیروهای مسلح از زمان جنگ تحمیلی تاکنون با همه محدودیت‌ها و تحریم‌های تسلیحاتی در طول تاریخ بی نظیر است و نشان‌ دادن عزت و اقتدار نیروهای مسلح از رسالت‌های اصلی اصحاب رسانه است.

امیر دریاداردوم لشنی با اشاره به شهادت دکتر اسماعیل هنیه گفت: شهید هنیه از عناصر کلیدی محور مقاومت در تقابل با رژیم صهیونیستی بود که شهادت ایشان جریان‌های مقاومت را منسجم‌تر و تلاش‌ها برای انتقام از اسرائیل و آزادسازی فلسطین را تسریع و تقویت می‌کند.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت بیان کرد: در جنگ رسانه‌ای تخریب اذهان از اولویت‌های دشمن است لذا رسانه نقش بسیار مهمی در ارتقای آگاهی جامعه برخاسته از حقیقت دارد.

حجت‌الاسلام موسوی، رئیس عقیدتی سیاسی مرکز هم ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم به قلم سوگند یادکرده و این ارزش کار خبرنگار را می‌رساند و به راستی که اصحاب رسانه چشم بینای جامعه، رسالت بزرگ روشنگری و آموزش را برعهده دارند.

وی افزود: خبرنگار با قلم شیوا و رسا مشکلات و تهدیدات را رسانه‌ای می‌کند و امیدواریم که همه فعالین این حوزه ضمن رعایت اصول موازین جمهوری اسلامی ایران حق مطلب را ادا نمایند تا خدای نکرده از نشر مطالب خلاف واقع جامعه ملتهب و دشمنان نظام خوشحال نشوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha