• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403051812008
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

مدیرعامل آبفا کرمانشاه:

کرمانشاه جزو استانهایی با کمترین تنش آبی

کرمانشاه جزو استانهایی با کمترین تنش آبی

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه جزو استانهایی است که کمترین تنش آب را در تابستان امسال داشته است.

رضا داودی، امروز(۱۸ مرداد) در مراسم تقدیر از فعالین رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با اشاره به شرایط متفاوت و سخت کاری شرکت آب و فاضلاب، گفت: این شرکت دو خدمت بزرگ تامین آب شرب سالم و جمع آوری و دفع فاضلاب را ارائه می‌دهد. دو خدمتی که با زندگی مردم گره خورده است.

وی با اشاره به وجود قریب ۱۶ هزار کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در استان، گفت: این میزان زیاد از شبکه آب و فاضلاب نشانگر حجم کاری بالای شرکت آب و فاضلاب است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت کاهش تنش آبی در استان طی سالهای اخیر، گفت: در سنوات گذشته در کرمانشاه تنش آبی زیادی داشتیم، اما با اقدامات صورت گرفته و پروژه‌های اجرا شده طی حدود دو سال اخیر، امسال در اکثر شهرهای استان با کمترین تنش آبی مواجه هستیم که با رضایتمندی نسبی مردم هم مواجه شده است.

وی با بیان اینکه اکنون جزو استانهایی هستیم که کمترین تنش آبی را داریم، افزود: تلاش خواهیم کرد سال آینده شرایط را پایدارتر کنیم.

مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه ادامه داد: در حوزه فاضلاب هم پروژه های خوبی در سطح استان در حال اجراست و برنامه داریم امسال حداقل پنج تصفیه خانه فاضلاب را در استان افتتاح کنیم که یک رکورد محسوب می‌شود.

وی همچنین از برنامه ریزی برای استفاده از پساب خروجی این تصفیه‌خانه‌ها برای استفاده در صنایع خبر داد.

داودی در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ها در مدیریت مصرف آب، گفت: رسانه‌ها می توانند با آموزش و فرهنگ سازی در جامعه، نقش مهمی در مدیریت مصرف آب داشته باشند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۰ ۰۹:۱۸

چه برنامه و طرحهای برای اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده ابرسانی که باعث هدر رفت شدید منابع بسیار ارزش اب کرمانشاه اجرایی می شود ؟؟؟؟ و این مهم چه زمان مشخصی محقق می شود ؟؟؟