• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۵۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403051811899
  • خبرنگار : 71951

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیشوا

اسرائیل خبیث حتی به خبرنگاران هم رحم نمی‌کند

اسرائیل خبیث حتی به خبرنگاران هم رحم نمی‌کند

ایسنا/تهران رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پیشوا گفت: اسرائیل خبیث حتی به خبرنگاران هم رحم نمی‌کند و قریب ۱۷۰ خبرنگار را مقابل گلوله قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام سید سعید یاسینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پیشوا در جمع نمازگزاران مسجد جامع امام خمینی(ره) شهر پیشوا، با گرامی‌داشت ۱۷ مرداد "روز خبرنگار"، بیان کرد: سالروز شهادت یکی از خبرنگاران پرتلاش و انقلابی، روز خبرنگار نامگذاری شده است که از جایگاه بلند شهید محمود صارمی به عنوان خبرنگاری شهید و عزیز تجلیل شود.

یاسینی در ادامه با تبریک این روز به خبرنگاران و فعالان این حوزه، گفت: جایگاه خبرنگاری و عرصه اطلاع‌رسانی، یک جایگاه بسیار مهم و اثرگذار است که اگر همراه با صداقت، تعهد و توجه به آن وظایف بلند و تکالیفی که بر عهده خبرنگاران قرار داده شده، باشد؛ یقیناً خبرنگاران می‌توانند یک کار بزرگ و مهمی را در عصر امروز ما انجام دهند. نمونه این حرکت و نمونه بارز اثرگذاری و جایگاه مهم خبرنگاری و تولید اخبار و اطلاع‌رسانی در جامعه امروز، شهادت ۱۶۶ خبرنگار در فلسطین و غزه است.

امام جماعت مسجد جامع امام خمینی(ره ) شهر پیشوا با بیان این‌که رژیم اسرائیل جنایتکار است، خاطرنشان کرد: این باند خبیث تبهکاری در جامعه امروز، حتی به خبرنگاران هم رحم نمی‌کند و قریب ۱۷۰ خبرنگار را مقابل گلوله قرار می‌دهد و آن‌ها را از بین می‌برد که این، نشان از اثرگذاری و جایگاه مهم اطلاع‌رسانی در جامعه امروز است.

وی در پایان اظهار کرد: اگر از حقایق عالم، از ظلم ظالمان، از ستمکاری ستمکاران و از نقشه‌های شوم و از حرکت‌های زشت و خبیث استکبار جهانی خبردار می‌شویم و می‌توانیم یک نگاه دقیق و یک تحلیل درست از جامعه امروز به حرکت استکبار جهانی و در مقابل، مظلومیت و حقانیت جبهه مقاومت به دست بیاوریم، این‌ها از خدمات، تلاش، ایثار و فداکاری خبرنگاران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha