• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403051711862
  • خبرنگار : 50974

در نشست صمیمی اصحاب رسانه با مدیر آموزش و پرورش تالش

خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند

خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند

ایسنا/گیلان مدیر آموزش و پرورش تالش گفت: خبرنگاران با قلم توانا و صداقت خود، پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند و نقش بسزایی در انعکاس اخبار و رویدادهای آموزشی شهرستان ایفا می‌کنند.

 امروز چهارشنبه، هفدهم مردادماه، نشست صمیمی خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان با التفات یگانه مدیر آموزش و پرورش تالش در آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. 

التفات یگانه مدیر آموزش و پرورش تالش در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه شهرستان و قدردانی از تلاش و زحمات این عزیزان عنوان کرد: اصحاب رسانه و خبر نقش بسزایی در اطلاع رسانی اخبار، اقدامات دستگاه‌های اجرایی و انعکاس مشکلات و معضلاتی جامعه دارند لذا این خود نمایانگر نقش مهم و موثر رسانه‌ها در جامعه است.

خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند

یگانه در این نشست صمیمی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی به جامعه گفت: خبرنگاران با قلم توانا و صداقت خود، پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند و نقش بسزایی در انعکاس اخبار و رویدادهای آموزشی شهرستان ایفا می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش تالش در ادامه بر لزوم تعامل بین آموزش و پرورش و رسانه‌ها در پیشبرد اهداف اجتماعی اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای اجتماعی، نیازمند همراهی و همکاری رسانه‌ها است. خبرنگاران با پوشش اخبار و رویدادهای آموزشی، به بهبود کیفیت آموزش و پرورش کمک شایانی می‌کنند.

خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند

اصحاب رسانه نیز در مراسم، ضمن تشکر از مدیر آموزش و پرورش به جهت تدارک این برنامه، با بیان برخی دغدغه‌ها در حوزه آموزش و پرورش، بر اهمیت همکاری رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در راستای ارتقای سطح آگاهی جامعه تاکید نمودند.

خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند

در انتهای این مراسم، از خبرنگاران فعال در حوزه آموزش و پرورش با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha