• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403051711857
  • خبرنگار : 50416

ملایر نیازمند یک سالن کنسرت بزرگ است

ملایر نیازمند یک سالن کنسرت بزرگ است

ایسنا/همدان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر در صورت داشتن زیر ساخت‌ها آماده همکاری برای برگزاری کنسرت در ملایر هستیم، گفت: ملایر نیازمند یک سالن حداقل یک هزار و ۵۰۰ نفره برای برگزاری برنامه‌های موسیقی و کنسرت است.  

فرشاد کشاورزیان شامگاه چهارشنبه، ۱۷ مرداد ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار با تاکید بر اینکه در حال حاضر فضای ما از نظر وسعت محدود است، اظهار کرد: طی سه سال گذشته در حوزه موسیقی نیز هیچ کنسرتی در ملایر حذف نشد.

کشاورزیان ادامه داد: در جشنواره تاک ۱۴ کنسرت و اجرای زنده در ملایر برگزار شد پس اگر کنسرتی برگزار نشده، مشکل از سوی  وزارت ارشاد و اخذ مجوز نبوده، بلکه زیر ساخت های آن فراهم نبوده است.

وی با بیان اینکه رسانه با اطلاع رسانی به موقع در رشد و پیشرفت  جامعه تاثیر شگرف دارد، افزود: مردم باید به سرعت از اخبار دقیق و صحیح مطلع شوند و رسانه می تواند در رشد شهرستان تاثیری شگرف داشته باشد.

کشاورزیان ادامه داد: ۱۷ مرداد ماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار شجاع اهل بروجرد و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است که در سال ۱۳۷۷ در مزار شریف افغانستان اتفاق افتاد.

وی با تاکید بر اینکه این روز به درستی از جانب شورای عالی انقلاب فرهنگی در تقویم ملی ایران، روز خبرنگار نام نهاده شد، گفت: خبرنگاری پرهیجان ترین شغل دنیاست و خبرنگاران از با استعداد ترین افراد جوامع انسانی هستند. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر تصریح کرد: خبرنگاران  انسان هایی برخوردار از دایره وسیع لغات، اهل علم و مطالعه، صبور، عادل، خلاق، نکته سنج، ریز بین، دارای اطلاعات عمومی قوی و فن بیان، کنجکاو و پرسشگر، همیشه در جریان، صاحب پشتکار و مردمی هستند. 

کشاورزیان سرعت، دقت و صحت خبر را سه اصل مهم خبری برشمرد و خاطرنشان کرد: خبرنگار می تواند با بهره کندی از این اصول، رویدادهای خبری را به گزارش‌های پر مخاطب تبدیل کند و در این مسیر و آشنایی با راه های میانبر، اثری فراوان داشته باشد.

وی تاکید کرد: در اهمیت حرفه مقدس خبرنگاری همین بس که گاه با اطلاع‌رسانی درست و به موقع یک خبر، می‌توان در جهت تغییر یا تثبیت یک تصمیم به نفع مردم و کشور عمل کرد.

کشاورزیان با اشاره به اینکه حرف های تازه و خبرهای جذاب را از خبرنگار می توان شنید، گفت: خبرنگار روش های سنتی تهیه خبر را با مهارت های جدید در می آمیزد که در این صورت نگرانی برای جذب مخاطب وجود ندارد و خبر اثر خود را خواهد داشت. 

وی خبرنگاران ملایر را افرادی زحمتکش و بی ادعا دانست و افزود: خبرنگاران شهرستان ملایر همواره در همه برنامه های شهرستان پا به پای مسئولان بوده و در امر اطلاع رسانی به موقع خدمت خود را به مردم و جامعه ارائه کرده اند. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر ضمن قدردانی از تلاش های بدون وقفه و شبانه روزی خبرنگاران در جهت انعکاس و پوشش های خبری فعالیت های شهرستان، ابراز امیدواری کرد این تلاش ها با قوت ادامه پیدا کند و عموم مردم به سرعت از اخبار دقیق و صحیح مطلع شوند و رسانه می تواند در رشد شهرستان تاثیری شگرف داشته باشد.


وی همچنین با اشاره به خدمات دولت شهید رئیسی در حوزه فرهنگ و هنر در بخش های مختلف افزود: در دوران شهید رئیسی  خدمات ارزنده ای به هنرمندان ارائه شد و امیدواریم در دولت جدید نیز این خدمات  ادامه داشته باشد.  

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر ضمن آرزوی موفقیت برای دولت چهاردهم  یادآور شد با نگاه و چشم انداز ریاست جمهوری و سر فصل های کاری خود مطمئنا برنامه های خوبی را نیز در حوزه فرهنگ و هنر شاهد خواهیم بود. 
انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha