• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403051711765
  • منبع : بازار

سمپاشی تضمینی شرکت تخصصی پادسم/۰۹۱۲۹۳۴۶۵۴۸

سمپاشی تضمینی شرکت تخصصی پادسم/۰۹۱۲۹۳۴۶۵۴۸

شرکت تخصصی سمپاشی پادسم با مجوز از وزارت بهداشت و زیر نظر متخصصین علوم پزشکی تهران با کادری مجرب و دوره دیده و سوابق کاری درخشان در زمینه کنترل و ریشه کنی حشرات و آفات در منازل مسکونی و اماکن عمومی (بیمارستان ها، رستوران ها، فروشگاه ها، سازمان های دولتی و خصوصی...) آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان بوده و کاملا تضمینی مشکل شما را برطرف خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پادسم، این روزها الزام به سمپاشی علیه حشرات موذی زیاد مطرح بوده و در مبارزه با حشراتی نظیرپشه ها(آئدس)، سوسک، ساس، موریانه، مورچه و جانوران موذی (موش) و امثال آنها ضرورت پیدا می کند، بایستی در نظر داشته باشید که نیروهای سمپاش، حتما با تجربه و دوره دیده باشند تا در سمپاشی منازل و دیگر اماکن ها در استفاده از سموم در جاهای غیر ضروری خودداری نمایند. اصلی ترین نکته ای که در سمپاشی مطرح می گردد این است که افراد غیرمرتبط  و ناآشنا با استفاده از سموم غیر مرتبط سلامت خانواده ها بخصوص کودکان، کهنسالان، خانم های باردار و بیماران قلبی – کلیوی، افراد دارای مشکلات پوستی و…را با خطر مواجه می کنند.

سمپاشی در تهران

ساس ها یکی از حشراتی هستند که میتوانند به سرعت تکثیر شده و مشکلات زیادی ایجاد کنند برای نحوه ی انجام یمپاشی ساس با ما همراه باشید.

سمپاشی تضمینی ساس در تهران

ساس رختخواب یا تختخواب که امروزه به عنوان یکی از معضلات بزرگ شهری مطرح است. ساس ها دارای رنگ قهوه ای تا نارنجی با سطح پشتی و شکمی پهن بند بند و پهلوهای باریک و بدون بال هستند. همانطور که گفته شد این نوع از ساس ها قادر به انتقال بیماری نبوده ولی با توجه به اینکه تمامی مراحل نمف و بالغ در هر دو جنس نر و ماده قادر به خونخواری هستند باعث آزار و اذیت میزبان با خونخواری های مکرر، آلرژی و حساسیت های پوستی شدید و حتی کم خونی در بعضی موارد نادر می گردد. اصولا محل گزش به صورت پاپول های قرمز رنگ ریز و گرد سفت که از همدیگر فاصله کمی داشته و (۲تا*۲تا) & (۳ تا ۳ تا) در کنار هم دیده می شوند. خونخواری ساس ها در هنگام شب بوده که نشان از شب فعال بودن آنها دارد، در طول روز نمف ها و بالغین آن در محل های تاریک همچون درز و شکاف های لوازم چوبی منزل، درز های دیوار، درزهای کاغذ دیواری، بین درزهای مبل و تختخواب، داخل پشتی ها، درزهای کفپوش منزل، درزها و گوشه های اتاق و حتی در بین لباس و سایر لوازم منزل می توانند استراحت کرده و رشد و تکثیر نمایند. ساس ها اصولا همراه با فرد آلوده یا توسط اجناس دست دوم خریداری شده (میز و کمد و سایر وسایل چوبی و غیرچوبی) وارد منزل یا اماکن مورد نظر شده و یک ساس بالغ می تواند باعث بوجود آمدن یک کلنی بزرگ شده و آلودگی را گسترش دهد. بنابراین اولین مرحله برای مبارزه با ساس ها شناخت کامل سیکل زندگی و نحوه رشد، تکثیر و چگونگی انتشار آن در یه مکان می باشد.

برای اینکه بتوانیم آلودگی به ساس را تشخیص دهیم چندین مورد بایستی در نظر گرفته شود که شامل موارد زیر است:

  • • مشاهده کردن ساس زنده یا پوسته های جدا شده ازمراحل نمفی ساس (در روند پوست اندازی و بلوغ) در بررسی محل استراحت آنها که در پاراگراف بالا به آنها اشاره شده است
  • • رویت محل گزش و شکل گزش در بدن میزبان
  • • رویت تخم های ساس در درز و شکاف ها و سایر وسایل عنوان شده
  • • مدفوع یا خون هضم نشده که از انتهای بدن ساس دفع شده و به صورت لکه های سیاه و قهوه ای (به شکل نقطه ای یا نوک ماژیکی) در قسمت های مختلف تختخواب، ملحفه ها و لباس ها...قابل رویت هستند

برای سمپاشی درسعادت آباد تهران کلیک کنید.

سمپاشی تضمینی شرکت تخصصی پادسم/۰۹۱۲۹۳۴۶۵۴۸

سمپاشی تضمینی سوسک های ریز و درشت (سوسک های کابینت و سوسک های فاضلاب)

سوسک های توالت و آشپزخانه از موفق ترین و قدیمی ترین زندگی حشره ای هستند که در زمان پنسیلوانین (مافوق دوره کربونیفر) روی کره زمین زندگی می کرده‌اند (حدود ۲۵۰ میلیون سال قدمت دارند). بررسی سنگواره ای نشان می‌دهد این حشرات خیلی زود به شکل مطلوب بدن خود در طول تاریخ تکامل یافته‌ و به صورت یک گروه کاملا مقاوم درآمده اند. هم اکنون در حدود ۳۵۰۰ گونه از سوسری ها زنده فهرست شده‌اند اما گونه‌ها و جنس های جدید هم‌چنان یافت و نامگذاری می‌شوند و تعداد نهایی گونه‌های سوسری (سوسک ریز و درشت) احتمالا بالغ بر ۴۰۰۰ گونه هستند. سوسک ها به عنوان معضلات زندگی شهری مطرح بوده و با رعایت بهداشت محیط، بهسازی اماکن مورد نظر و سمپاشی اصولی قابل کنترل هستند.

طعمه گذاری و کنترل موش

موش‌ها، حیوانات باهوش که شرح قهرمانی‌های آنها در داستانها و فیلم‌ها آمده در عین حال موجوداتی اند که وجودشان برای انسان ها مخاطره ساز شده است، ترس از بیماری و خسارت اقتصادی بالا (سالیانه میلیاردها دلار در کشورهای مختلف خسارات اقتصادی در بخش های کشاورزی، صنعتی، تجاری و مسکونی ایجاد میکنند) شوکه کننده و غیر قابل تصور بوده و شاید تصور این مطلب که ما از پس مانده مواد غذایی موش‌ها تغذیه می‌کنیم برایمان سخت باشد اما با مشاهده آمارهای موجود باید به این حقیقت اذعان نمود. در نظر بگیرید که این حیوان به راحتی از بذری که در زمین پاشیده می‌شود تا ریشه، برگ، میوه، دانه و محصولات داخل انبار و مواد غذایی موجود در خانه و غذای پخته شده را می‌خورند و نابود می‌کنند. حتی از پس مانده مواد غذایی موجود در زباله‌ها نیز روگردان نیست و مهمتر آن که به جای خوردن همه مواد غذایی مقداری از آن را خورده و بقیه را که باقی می‌گذارد قابل مصرف نیست در حقیقت اتلاف غذایی توسط این حیوان بیش از مقداری است که می‌خورد. یکی از دلایل خسارات میتوان به این اشاره کرد که جوندگان سالیانه به علت رشد دندان نیاز به سایش دندان ها جهت جلوگیری از رشد دندان ها دارند و در اماکن تجاری مسکونی و صنعتی و … کابل ها و اتصالات برق و تلفن و … را مورد حمله و جویدن قرار داده و باعث خسارات زیادی در سیستم فیبر نوری، قطع برق و اتصالی و … شوند. لذا در زمینه کنترل جوندگانی مانند موش، شرکت پادسم با اجرای دستورالعمل های به روز و استاندارد، آماده ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن و با ضمانت اجرایی لازم می باشد.

سمپاشی تضمینی مایت ها عامل خارش های پوستی با سموم ترکیبی بدون بو و لک

مایت گردو غبار منازل :  ممکن است روی فرق سر آلودگی مزمن ایجاد میکنند

  • گونه دمودکس: در فولیکول مو و در ناحیه پیشانی، گونه، بینی و پلک ها (خارش در ناحیه پیشانی) بیشتر دیه می شود. این مایت ها در پوست انسان زندگی میکنند و ممکن است باعث درماتیت، جوش یا ورم پلک شوند. گاهی اوقات خارش های پوستی مشکوک در نواحی یاد شده گزارش شده است.
  • مایت مولد گال(سارکوپتس):  باعث ایجاد جرب یا گال می‌شوند و ناقل هیچ گونه بیماری نیستند مایت یا هیره بالغ به کمک لبه برنده تیبیا پاهای جلو و کلیسر لایه سطحی پوست را بریده و در زیر پوست کانال های پیچ در پیچی ایجاد می کنند و درآن زندگی کرده و تخم گذاری می‌کنند. این حالت باعث ایجاد خارش های شدید پوستی در نواحی مورد نظر،به صورت طولانی مدت می شوند. در اثر خارش شدید ممکن است آلودگی ثانویه باکتریایی هم ایجاد شود و راه اصلی انتقال ساس تماس نزدیک است. برای انتقال مایت ازفردی به فرد دیگر تماس ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ای لازم است. در واقع همانند شپش راه انتقال در مایت از طریق تماس نزدیک می باشد.

سمپاشی تضمینی شرکت تخصصی پادسم/۰۹۱۲۹۳۴۶۵۴۸

سمپاشی تضمینی موریانه

کلنی موریانه ها برعکس مورچه و زنبور، تعداد مساوی نر و ماده بالدار تولید می نماید. در داخل کلنی ملکه و شاه هر دو با هم زندگی می کنند و در فواصل معین داخل کلنی فرم موریانه ها جنسی بالدار تولید میشود که پس از پرواز کوتاه و جفت گیری باعث انتشار آلودگی و موریانه زدگی می شوند. کلنی جدید آنها در اثر جفت گیری بین نر و ماده داخل گودالی روی زمین تاسیس می شود.
شاه و ملکه موریانه ها زندگی طولانی دارند و در برخی از گونه ها ملکه تا ۵۰ سال به فعالیت تولید مثل خود ادامه میدهد. جفت گیری شاه و ملکه در تمام دوره ی زندگی ادامه پیدا می کند و بر طول و حجم ماده موریانه مرتبا افزوده می گردد. جمعیت یک کلنی بر حسب گونه آن بین صد تا یک میلیون است.

 استفاده از افراد غیر متخصص جهت کنترل موریانه، باعت خسارات اقتصادی به محیط زندگی افراد می گردد و در بعضی مواقع  استفاده از سموم غیر اختصاصی، باعث آلودگی مجدد به موریانه می گردد.

 بید فرش و لباس

بید فرش تحت عنوان: Beetle
این سوسک ها درحشره شناسی قانونی  کاربرد دارند برخی از گونه ها با لاشه های در حال پوسیدگی مرتبط هستند که میتوانند به تحقیقات جنایی کمک کند

 برخی گونه ها آفت شهری هستند و آسیب زیادی به الیاف طبیعی مانند فرش و الیاف درخانه ها ومکان های تجاری وارد می کنند و برخی به ویولن هجوم می‌آورند و از موهای کمان تغذیه می‌کنند.

برخی از گونه‌های درمستیده در تاکسیدرمی استفاده میشوند درموزه های تاریخی برای تمییز کردن اسکلت حیوانات استفاده می شوند

بید لباس تحت عنوان:Moth

حشره بید لباس، پروانه با نام علمی Tineola bisselliella به رنگ زرد که طول بدن آن معمولاً ۱۲-۹ میلی‌متر است و پروانه‌های ماده در طول ۳-۲ هفته از عمر خود در حدود صد تخم در محل تاخوردگی‌های فرش یا سایر منسوجات پشمی می‌گذارند. تخم‌های این پروانه در یکی از مراحل عمر خود به‌صورت لارو درمی‌آیندیعنی همان لاروکه برای رشد خود از پروتئین موجود در پشم تغذیه نموده و با تنیدن تار بر روی پشم و حفر دالان‌هایی در داخل الیاف به آن آسیب می‌زنند و پس از تبدیل شدن به بید، دوباره تخم‌گذاری می‌کنند. به این ترتیب، تعداد لاروها افزایش می‌یابد.

یک حشره توانایی آن را دارد تا پس از چهل نسل، در حدود ۴۲ کیلوگرم پشم را نابود کند

شرکت تخصصی پادسم با توجه به سوابق درخشان در زمینه خدمات مبارزه و سمپاشی حشرات و جانوران موذی در تمام حوزه ها ( سمپاشی تضمینی  ساس، کنه، سمپاشی تضمینی مایت پرندگان، سمپاشی تضمینی منازل...) و همچنین با توجه به گسترش بیماری نوظهور تب دنگی در استان های مختلف کشور، به عنوان متخصصین این حوزه، آماده ارائه مشاوره و خدمات می باشند.

راه های ارتباطی شرکت پادسم:   

      www.padsam.ir

-۰۹۱۲۹۳۴۶۵۴۸

۰۹۱۰۸۶۶۶۹۵۹

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha