• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403051711574
  • خبرنگار : 50477

استاندار گلستان عنوان کرد:

اخلاق حرفه‌ای ویژگی بارز ایسنا

اخلاق حرفه‌ای ویژگی بارز  ایسنا

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به رعایت اخلاق حرفه‌ای و حرکت بر روی منشور اخلاقی مشخص توسط ایسنا، گفت: امروز می‌توانیم ایسنا را به عنوان الگویی برای حکمرانی متعالی خبرگزاری معرفی و ارائه کنیم.

دکتر علی محمد زنگانه ظهر امروز در دیدار با مدیر، دبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در استان گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، شهید صارمی و شهید هنیه، اظهار کرد: باید روز خبرنگار را به شما خبرنگارانی که در مجموعه فاخر ایسنا فعالیت می کنید به صورت ویژه تبریک گفت.

وی با بیان اینکه بدون هیچ اغراقی و به طور کاملا واقع بینانه به عنوان مدیری که ۳۳ ماه توفیق خدمت به مردم استان را دارم، فعالیت  ایسنا در گلستان یک خبرگزاری فاخر، ارزشمند، سالم، خوب، متعالی است، افزود: خبرگزاری ایسنا همواره بر اساس یک منشور اخلاقی و بر محور انصاف و عدالت گام بر می دارد که این اخلاق حرفه ای نهایتا منجر به حکمرانی متعالی و اخلاق محور می شود.

اخلاق حرفه‌ای ویژگی بارز خبرگزاری ایسنا

اخلاق حرفه‌ای ویژگی بارز خبرگزاری ایسنا

اخلاق حرفه‌ای ویژگی بارز خبرگزاری ایسنا

اخلاق حرفه‌ای ویژگی بارز خبرگزاری ایسنا

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه هرگاه در یک جامعه و جغرافیا رسانه سالم، خوب و به دور از هیاهو و گرایشات مذموم بوده و یک منشور اخلاقی داشته باشد می تواند بزرگترین کمک برای تحقق حکمرانی خوب، سالم و متعالی باشد که ایسنا یکی از نمونه های عینی و عملی و قابل ارائه به عنوان الگوست.

زنگانه با تشکر از مطالبه گری های شفاف و بی پرده این خبرگزاری و کمک به توسعه استان، خاطرنشان کرد: انعکاس خدمات دولت و نظام به ویژه زحمات بی شائبه و فراموش ناشدنی شهید جمهور در استان گلستان توسط خبرگزاری ایسنا به واقع یک موج بزرگ امیدآفرینی در سطح استان ایجاد کرد.

وی از تلاشهای خبرگزاری ایسنا، در سفرهای نخست و دوم رئیس جمهور فقید و شهید به گلستان تقدیر کرد و گفت: حقوق رسانه و مدیران یک مسیر دو طرفه است که ایسنا همواره با رعایت حقوق حرفه ای رسانه ای استیفای حقوق رسانه ها را نیز دنبال کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha