• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403051711565
  • خبرنگار : 50233

دعوت ۵۱ زن سمنانی به تیم‌های ملی/ اجرایی شدن ۶۸ پروژه ورزشی در استان

دعوت ۵۱ زن سمنانی به تیم‌های ملی/ اجرایی شدن ۶۸ پروژه ورزشی در استان

ایسنا/سمنان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از اجرایی شدن ۶۸ پروژه و ریزپروژه ورزشی در این استان خبر داد.

سیدمحمدتقی علوی ۱۷ مردادماه در نشستی با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: این پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی و ملی و در بخش‌های ورزشی، جوانان و زیرساختی در حال تکمیل هستند.

وی با تقدیر از آنچه عملکرد خوب هیات های ورزشی استان می‌خواند افزود: هفت هیات ورزشی استان سمنان طی یک سال گذشته حائز رتبه های تک رقمی در بین استان‌های کشور شدند.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بر لزوم توجه بیش از پیش به ورزش‌های همگانی تاکید کرد و با اشاره به ۱۷ مردادماه روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه می توانند در ارتقاء سطح فرهنگی و رویکردهای مردمی به ورزش‌های همگانی و قهرمانی نقش مهمی ایفا کنند.

علوی خواستار همکاری بیشتر رسانه‌ها با اداره کل ورزش و جوانان استان شد و افزود: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان می‌توانند به رفع مشکلات حوزه ورزش و جوانان در استان کمک شایانی کنند.

وی با بیان اینکه آغوش مسوولان اداره کل به روی منتقدین باز است افزود: ما از انتقادات سازنده که همراه با ارائه راهکار باشد استقبال می‌کنیم.

معاون ورزش بانوان اداره‌ کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز با اشاره به تداوم روند رو به رشد ورزش زنان در این استان اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تا کنون شاهد تغییرات اساسی در ورزش بانوان در استان سمنان بودیم.

دعوت ۵۱ ورزشکار زن سمنانی به تیم‌های ملی

صدیقه خادم تصریح کرد: تعداد ورزشکاران بانوی این استان در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۲ هزار و ۵۲۰ ورزشکار بودند که سال ۱۴۰۱ به بیش از ۲۰ هزار و در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۲ هزار ورزشکار سازمان‌یافته افزایش یافتند و همین روند افزایشی گویای توجه ویژه اداره کل به ورزش بانوان چه در حوزه همگانی و چه ورزش قهرمانی بوده است.

وی از برپایی ۱۱۰ رویداد استانی مرتبط با ورزش بانوان در استان خبر داد و گفت: به دنبال برگزاری این رویدادها ۹۴ تیم از استان به مسابقات کشوری اعزام شدند.

دعوت ۵۱ زن سمنانی به تیم‌های ملی/ اجرایی شدن ۶۸ پروژه ورزشی در استان

خادم از اعزام برون مرزی ۴۱ نفر از زنان ورزشکار استان خبر داد و افزود: ۲۱ نفر از زنان ورزشکار اعزام شده موفق به دریافت مدال های رنگارنگ از آوردگاه های بین المللی، آسیایی و جهانی شدند.

وی از برپایی هشت اردوی تیم ملی در استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: استان سمنان به دلیل برخورداری از زیرساخت های مناسب در این مدت میزبان هشت اردوی تیم های ملی در رشته های مختلف بانوان بودند.

وی از دعوت ۵۱ ورزشکار زن این استان به تیم های ملی رده های مختلف خبرداد و اظهار کرد: ۱۰ نفر از این ورزشکاران بانوی هم استانی موفق به عضویت در تیم های ملی مختلف شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha