• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403051711507
  • خبرنگار : 50532

تجدید میثاق خبرنگاران آستارایی با شهدا به مناسبت روز خبرنگار

تجدید میثاق خبرنگاران آستارایی با شهدا به مناسبت روز خبرنگار

ایسنا/گیلان جمعی از خبرنگاران خبرگزاری‌ها، مطبوعات و فعالان فضای مجازی شهرستان مرزی آستارا به مناسبت روز خبرنگار با حضور در گلزار شهدا، با اهدای گل و قرائت فاتحه، با شهدا تجدید میثاق کردند.

همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار و با حضور خبرنگاران عضو بسیج رسانه شهرستان آستارا و جمعی از مسئولان، قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای شهر آستارا غبارروبی و گلباران شد. خبرنگاران و دیگر شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه و نثار گل، ضمن تجید میثاق با آرمان های بلند بیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای راستین انقلاب اسلامی به مقام شامخ امام راحل و شهدای وطن، ادای احترام کردند. 

تجدید میثاق خبرنگاران آستارایی با شهدا به مناسبت روز خبرنگارتجدید میثاق خبرنگاران آستارایی با شهدا به مناسبت روز خبرنگارتجدید میثاق خبرنگاران آستارایی با شهدا به مناسبت روز خبرنگارسرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایسنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، اظهار کرد: هفته خبرنگار فرصتی است که تلاش های خبرنگاران تکریم شود. زهرا ناصری با اشاره به نقش و اهمیت خبرنگاران در آگاهی‌بخشی به افکار عمومی، افزود: عملکرد مدیران ادارات و نهادهای اجرایی با اطلاع‌رسانی و انتشار آن توسط خبرنگاران در تاریخ ثبت و ماندگار می‌شود.

وی گفت: خبرنگاران، تلاشگران خستگی ناپذیر جامعه هستند که رسالت مهم تبیین مسائل و صیانت از استقلال و منافع ملی را برعهده دارند.

تجدید میثاق خبرنگاران آستارایی با شهدا به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش ایسنا، در ۱۷ مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به این مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha