• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403051711414
  • منبع : جمعیت هلال احمر

تبریک روز خبرنگار از سوی رئیس و دبیرکل هلال احمر

تبریک روز خبرنگار از سوی رئیس و دبیرکل هلال احمر

رئیس و دبیرکل جمعیت هلال احمر در پیام‌هایی جداگانه روز خبرنگار را تبریک گفتند.

به گزارش ایسنا، در پیام تبریک پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر برای تبریک روز خبرنگار آمده است: « کوشش دست‌اندرکاران «رسانه» و «ارتباطات جمعی»، فریضه‌ای فرهنگی و هم‌تراز با مجاهدت اولیای الهی است که مسیر ورود انسان‌ها به خوشبختیِ دنیوی و اُخروی را با ابزار آگاهی و اطلاعات هموار می‌کنند و نور حقیقت را برای تشخیص «خیر و شر» و «حق و باطل» به ذهن آنان می‌تابانند. در این تکلیف مقدس و مبارک، پرچمی‌که مُبیّن رسالت اهل «قلم» و «خبر» است با نسیم نوعدوستی در سپهر جامعه در اهتزار است و هر کسی که مقابل پرچم افراشته رسانه می‌ایستد از بلندای تدبر، تعقل و تفکر آن الهام می‌گیرد.

درک کردن عظمت کار خبرنگاران و گزارشگران، چشمانی بصیر می‌طلبد تا با مهارتی خدادادی آشنا شویم که خداوند متعال به راویانی از جنس حقیقت و راستی عطا کرده است که به وقت روایت‌ها، چون شهید محمود صارمی، بی‌تابِ بازگویی حدیث معرفت هستند و مردانه گردنه‌های سخت شهادت را می‌پیمایند. صرف ساعت‌ها وقت برای تولید خبر و گزارش حتی به قیمت گذشتن از جسم و جان خویش در مناطقی از جهان چون غزه عزیز، تنها با اراده شما خبرنگاران والا مقام ممکن است که میدان خبر برایتان عرصه حماسه و دلیری است.

این جانب که هر روز شاهد نقل روایت‌های خبرنگاران محترم از زیبایی‌های نوعدوستی و حکایت‌های عرصه امدادونجات هستم، صمیمانه آمدن هفدهم مرداد «روز خبرنگار» را به شما فرهیخته ارجمند در عرصه رسانه تبریک می‌گویم و قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی شما هستم که با هر قدم و قلمی‌که در مسیر حقیقت‌‎جویی و حقیقت‌گویی می‌زنید، دانایی را به جامعه هدیه می‌دهید.»

همچنین یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر نیز به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد که در متن آن آمده است: « قسم خوردن خداوند بر "قلم" و هر آنچه قلم می نگارد و نامگذاری یک سوره به نام قلم نشان از ارزش والای نوشتن و نگارش دارد.خبرنگاران از دیرباز در رسالتی استثنایی و تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه ، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ ساز بوده اند. هفدهم مردادماه هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب رسانه قدردانی شود، وقایع نگارانی که آگاهی می دهند و صداقت. خبرنگار یک واژه نیست بلکه یک مسئولیت و تعهد خالصانه در قبال روشنگری افکار عمومی جامعه است و این جایگاه همواره شایسته احترام و تقدیر است.

اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه، صاحبان اندیشه و قلم به‌ویژه خبرنگاران حوزه بشردوستی، امداد و داوطلبی تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha