• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403051711394
  • منبع : نمایندگی گیلان

شهردار لاهیجان دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند شد

شهردار لاهیجان دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند شد

ایسنا/گیلان شهردار لاهیجان به ‌عنوان دبیر سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان منصوب شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری لاهیجان، امروز ۱۷ مرداد ماه در حکمی از سوی حمید نیلی، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،رضا زنده دل، شهردار لاهیجان به‌عنوان دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند منصوب شد.

در این حکم آمده است:

《اهمیت مبانی شهروندی و رفتار اجتماعی در فرهنگ عمومی جوامع بشری بر کسی پوشیده نیست و تأثیرات شگرف آموزه های ارزشمند علوم اجتماعی و اخلاق جمعی در شکل گیری جوامع سالم و پویا مورد وثوق و تایید تمام دانشمندان این حوزه است.

جشنواره تئاتر خیابانی شهروند به عنوان یک رویداد مردمی و صمیمی توانسته است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شیوا و رسای هنر تئاتر در نشان دادن و توجه بخشیدن عموم شهروندان، مسئولان و تصمیم سازان به چالش‌ها،معضلات و نارسایی های شهری گام‌های موثری بردارد و راهکارهایی برای برون رفت از این چالش‌ها و رفع نواقص و کمبودها ارائه دهد.

اکنون این نهال ارزشمند در آستانه بلوغ و پویایی و ثمربخشی است و صدالبته نیازمند پایش و مراقبت و توجهی دوچندان تا یاری بخش مردمان شری فو متعهد و دغدغه مند برای رسیدن به شهری سالم، پویا و با نشاط باشد.

به موجب این حکم و نظر به تخصص و جایگاه مدیریت شهری جنابعالی به عنوان «دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان» منصوب می‌شوید.

شایسته است ارتباط مستمر با مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و شورای محترم سیاستگذاری جشنواره در خصوص مراحل برنامه ریزی و برگزاری این رویداد هنری مبذول گردد و از توان اجرایی و تخصصی هنرمندان محترم استان گیلان و انجمن هنرهای نمایشی استان بهره برداری شود.

 امید که در سایه الطاف پروردگار، با همراهی شورای محترم اسلامی شهر لاهیجان، نهادهای همراه و هنرمندان و به ویژه شهروندان هنردوست در برگزاری این رویداد پیروز و سربلند باشید》.

لازم به ذکر است، سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان هفته آخر شهریور ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha