• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403051711369
  • خبرنگار : 50214

مدیر کل زندان‌های یزد خبر داد؛

آزادی ۱۰ زندانی غیرعمد یزد در محرم/اجرای پویش «قدم قدم تا آزادی» در ماه صفر

آزادی ۱۰ زندانی غیرعمد یزد در محرم/اجرای پویش «قدم قدم تا آزادی» در ماه صفر

ایسنا/یزد مدیر کل زندان‌ها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان یزد از اجرای پویش «قدم قدم تا آزادی» ویژه ماه صفر و به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برای پنجمین سال متوالی در استان یزد خبر داد.

«رضا مقبلی» ضمن اعلام این خبر گفت: این پویش برای پنجمین سال متوالی به همت ستاد دیه استان یزد و به مناسبت ماه صفر ویژه جاماندگان اربعین اجرا و هیئت ها، نیکوکاران می توانند نذورات و کمک‌های خود را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کنند.

این مسئول ضمن تقدیر از اهالی حسینیه ایران به دلیل مشارکت بسیار خوب در ایام ماه محرم در کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، گفت: با اجرای پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی» تعداد ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد در ماه محرم از زندان آزاد شدند که از این تعداد هشت مددجو محکوم مالی و ۲ مددجو نیز محکوم پرداخت مهریه بودند.

مقبلی افزود: رقم بدهی این زندانیان آزاد شده مبلغ ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تامین شده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ ۳ میلیارد تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۱۰ نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

وی ضمن تقدیر از حمایت رسانه‌ها به دلیل همکاری در ماه محرم، گفت: در نظر داریم در قالب تیزرها و کلیپ‌های ساخته شده در خصوص پویش «قدم قدم تا آزادی»، مردم دارالعباده را در قالب این پویش مانند پویش‌های دیگر کمک های خود را به این ستاد اهدا کنند.

مدیر کل زندانها تصریح کرد: با همکاری و حمایت ویژه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تعداد زیادی ویدیو کوتاه ساخته شد و در شبکه های مجازی انتشار یافت و تعدادی بنر مربوط به پویش ماه محرم توسط این سازمان چاپ و در نقاط پر تردد شهرنصب شد که در نظر داریم تا این اقدامات را در ایام ماه صفر نیز صورت گیرد.

وی در خصوص نحوه مشارکت مردم در این پویش نیز گفت: همشهریان و نیکوکاران همواره یاور ستاد دیه استان بوده و در پویش های مختلف مشارکت چشم گیری داشتند، نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷  و  شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان، مقبلی در پایان یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha