• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403051711307
  • خبرنگار : 50974

امام جمعه شهرستان تالش:

تحقق مطالبات مردم، نیازمند همدلی بین رسانه ها است

تحقق مطالبات مردم، نیازمند همدلی بین رسانه ها است

ایسنا/گیلان امام جمعه شهرستان تالش گفت: تحقق مطالبات مردم و توسعه و پیشرفت منطقه نیازمند همدلی و انسجام جدی خبرنگاران و اصحاب رسانه در این حوزه است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مجتبی نورزاد ۱۷ مرداد در نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان تالش ضمن تبریک روز خبرنگاران به صاحبان قلم و اندیشه عنوان کرد: یقینا اصحاب رسانه و قلم بازوان توانمند و ابزار اصلی تحقق مطالبات منطقه هستند، این رسانه ها هستند که صدای مطالبات به حق مردم شریف را به گوش مسئولان استانی و کشوری می رسانند و این خود گواه بر نقش کلیدی این قشر تأثیرگذار در جامعه می باشد، هرگونه تهدید، ترساندن و ایجاد خفقان برای کسانی که اصل رسالتشان فریاد زدن، افشاگری و تبیینِ مبتنی بر قانون سوت زنی در راستای کشف تخلفات و نقص های مدیران و مسئولین است یقیناً نقضِ غرض و عملی دور از منطق خواهد بود.

تحقق مطالبات مردم، نیازمند همدلی بین رسانه ها است

امام جمعه شهرستان تالش در ادامه بر نقش رسانه ها در تقویت عناصر اجتماعی و نقش مؤثر در رفع معضلات اجتماعی در جامعه اشاره کرد و افزود: توجه به فرهنگ و رسوم اصیل بومی و پذیرفتن مسئولیت های اجتماعی و تعاون در جهت تقویت عناصر اجتماعی، فرهنگ سازی و تشویق جامعه برای تحقق روح جمعی برای رفع معضلات اجتماعی توسط خبرنگاران، امری بسیار ضروری است.

تحقق مطالبات مردم، نیازمند همدلی بین رسانه ها است

امام جمعه تالش در ادامه بر لزوم انسجام و وحدت بین اصحاب رسانه در مطالبه گری و احقاق حقوق عامه مردم اشاره کرد و گفت: الحمدلله تریبون نماز جمعه با همراهی اقشار مختلف مردم در عرصه احقاق حقوق عامه مردم و توسعه و پیشرفت منطقه با مطالبه گری های خود توانسته بسیاری از مشکلات و کمبود ها را به گوش مسئولان برساند و خیلی از مشکلات هم حل شده؛ اما تالش هنوز مطالبات بر حق و بر زمین مانده دارد؛ لذا این مسئله نیازمند همدلی و انسجام بیشتر بین خبرنگاران و اصحاب رسانه است. 

تحقق مطالبات مردم، نیازمند همدلی بین رسانه ها است

امام جمعه تالش در ادامه بر لزوم همراهی رسانه ها در جهت نیل به اهداف کلان افزود: خبرنگاران همچون مجموعه همپوشان عمل کرده و با وجود تفاوت در نگاهها، رویکردها و تحلیل ها همه در جهت نیل به اهداف کلان معاضدت و همراهی کنند.

تحقق مطالبات مردم، نیازمند همدلی بین رسانه ها است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha