• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403051711216
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان:

دغدغه، مطالبات و مسائل خبرنگاران استان پیگیری و رسیدگی می شود

دغدغه، مطالبات و مسائل خبرنگاران استان پیگیری و رسیدگی می شود

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: موارد، مسائل، مطالبات و دغدغه های مطرح شده توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه و قلم استان در تمامی حوزه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، در راستای افزایش رضایتمندی آحاد اقشار جامعه پیگیری و رسیدگی می شود.

سیدمحمد رضا هاشمی، استاندار سمنان شامگاه سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در محل سالن اجتماعات اداره کل امور مالیاتی استان اظهار کرد: موارد، دغدغه ها و مطالبات مطرح شده توسط اصحاب رسانه و قلم استان در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان های استان نیز امری قابل توجه بوده که بررسی و رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: آمادگی داریم تا در بحث مسکن خبرنگاران، برای افرادی که دارای فرم«ج » سبز بوده و واجد شرایط هستند، تامین زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن انجام گیرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: موارد و مباحث مطرح شده توسط خبرنگاران در خصوص کارت خبرنگاری، تسهیل در مصاحبه مدیران با خبرنگاران، برگزاری نشست های خبری با اصحاب رسانه، مطالبات و دغدغه های شهرستانی خبرنگاران در تمامی حوزه ها بررسی، پیگیری و در حد مقدورات رسیدگی خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: ان شاءالله در راستای پیشبرد امور و برنامه ها، اهداف و سیاست های استان، در کارگروه های مرتبط با اداره کل فرهنگ و ارشاد، از افراد خبرنگار و اصحاب رسانه و قلم متخصص استفاده خواهیم کرد.

استاندار سمنان گفت: ضروری است تا از همراهی و همکاری اصحاب رسانه و قلم در برگزاری هرچه بهتر انتخابات های برگزار شده در سایه امنیت و سلامت و همچنین اصل بی طرفی و تحقق مشارکت حداکثری، تقدیر و تشکر داشته باشم.

آیین بزرگداشت روز خبرنگار با حضور حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و هاشمی، استاندار سمنان، معاونان استاندار و تعدادی از مدیران استان و اصحاب رسانه استان در سالن اجتماعات اداره کل امور مالیاتی استان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha