• سه‌شنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403051610431
  • خبرنگار : 50290

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان:

جهاد دانشگاهی نهادی خوشنام است

جهاد دانشگاهی نهادی خوشنام است

ایسنا/اصفهان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان استان با اشاره به انجام فعالیت‌های مشترک میان دو نهاد جهاد دانشگاهی و میراث فرهنگی، گفت: جهاد دانشگاهی نهادی خوشنام است که این موضوع به دلیل عملکرد مثبت و مطلوب تیم مدیریتی و هوشمندی آنها در برقراری ارتباط و حل مشکلات کشور و استان بوده است.

امیر کرم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا و ضمن تأکید بر نقش جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک مرجع، اظهار کرد: این نهاد در بسیاری از فعالیت‌هایی که در سطح کشور و استان در حال انجام است ازجمله در حوزۀ دانش بنیان، اقدامات موثری انجام داده و مأموریت‌های مطرح شده را به‌خوبی ساماندهی کرده و به انجام رسانده؛ از همین‌رو است که همیشه مورد تشویق و تفقد مقام معظم رهبری و مسئولین کشور بوده است.

او ادامه داد: خوشبختانه امروز، جهاد دانشگاهی نهادی خوشنام است که این موضوعی بسیار حائز اهمیت است؛ این خوشنامی به دلیل عملکرد مثبت و مطلوب تیم مدیریتی و هوشمندی آنها در برقراری ارتباط و حل مشکلات کشور و استان بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اشاره به انجام فعالیت‌های مشترک میان دو نهاد جهاد دانشگاهی و میراث فرهنگی، گفت: همواره جهاد دانشگاهی بیش از آن چیزی که تعهد داشته خدمت‌رسانی کرده که نشان‌دهندۀ عِرق ملی و ظیفه‌شناسیِ این نهاد است و این مسئله برای جهاد دانشگاهی سرمایۀ اجتماعی بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

کرم‌زاده افزود: ما امیدواریم که جهاد دانشگاهی همیشه مانند گذشته بدرخشد و بتواند در موارد و مسائلی که مبتلابه جامعه و نیاز کشور و نیاز دستگاه‌های اجرایی همچون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است نقش تأثیرگذار خود را حفط کرده و ادامه دهد.

او همچنین به انعقاد تفاهم‌نامه میان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان اشاره و بیان کرد: قطعاً ما در این اداره به نهادی مانند جهاد دانشگاهی نیاز داریم که هم ارزیابی و هم برنامۀ توسعه‌ای داشته و در کنار ما باشد. مطمئناً این دو نهاد با فعالیت در کنار یکدیگر می‌توانند مسائل و موارد مختلف را شناسایی کرده و نسبت به حل آن‌ها نیز اقدام کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اضافه کرد: طرح جامع گردشگری استان اصفهان، تهیۀ بانک اطلاعاتی از فرصت‌ها و تعریف پروژه‌های پیشران و بسته‌های سرمایه‌گذاری، طرح مستندنگاری صنایع دستی استان، و البته تعریف و اجرای فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی مشترک مأموریت‌گرا و مبتنی بر نیاز بازار، برخی از برنامه‌های مهمی است که در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان قرار دارد و آن‌ها را در کنار هم پیش خواهیم برد؛ که البته این موضوع، نقش جهاد دانشگاهی را در مجموعۀ میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بیش از پیش پر رنگ خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha