• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403051510242
  • خبرنگار : 71659

درخواست فرانسه، امارات و عربستان برای خویشتنداری در غرب آسیا

درخواست فرانسه، امارات و عربستان برای خویشتنداری در غرب آسیا

در پی تشدید تنش‌ها در منطقه غرب آسیا به دلیل ادامه یافتن جنگ غزه، سه کشور فرانسه، امارات و عربستان خواستار خویشتنداری برای جلوگیری از وخامت اوضاع شدند.

به گزارش ایسنا، همزمان با تشدید تنش‌ها در منطقه غرب آسیا در پی سیاست‌های ترور رژیم صهیونیستی و ادامه یافتن جنگ غزه، کشورهای فرانسه، امارات و عربستان خواستار خویشتنداری برای جلوگیری از وخامت اوضاع در غرب آسیا شدند.

«امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه گفت: من با «شیخ محمد بن زاید» رئیس‌ امارات و «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی درباره اوضاع خاورمیانه تماس داشتم.

وی افزود: ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم که مسئولیت خود را بر عهده بگیرند و برای جلوگیری از تشدید تنش منطقه‌ای خویشتنداری به خرج دهند.

در روزهای اخیر پس از ترور و شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس به دست رژیم صهیونیستی در تهران و همچنین شهادت یکی از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت تنش‌ها در منطقه به شدت افزایش پیدا کرده است.

مقامات جمهوری اسلامی ایران و محور مقامت در منطقه بر لزوم پاسخ به این اقدامات جنایتکارانه رژیم اشغالگر تأکید کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۶ ۰۹:۰۵

اسرائیل باید از روی زمین محو بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۶ ۱۰:۵۸

اینقدر پررو هستن که خودشون میدونن اگر دست به جنایات مربوط به ایران بزنند با انتقام سخت روبرو می‌شوند ولی باز جنایت میکنند وبعد به التماس و درخواست الکی میفتد که ما اشتباه کردیم شما خویشتن داری کنین اگر راست میگویید خودتان فلسطین را رها کنید واینقدر کشتار نکنید قاتلان پست فطرت بس است دیگر به امید نابودی هم شما با تمامی طرفدارانتان اللهم عجل لولیک الفرج

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۶ ۱۴:۳۱

دمت گرم ببین چه بلایی سر مردم غزه آوردن این بی شرفا کجا هستن که حالا صداشون دراومده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۶ ۱۴:۳۰

چرا کشورهایی که در اصطلاح الان خواهان صلح و خویشتن داری یک طرفه هستند قبلش به اسراییل این سفارش ها را نمی‌کنند وقتی اسراییل هزاران نفر بی گناه را به خاک و خون کشید وقتی اسراییل رهبران حماس یا فرماندهان حزب الله را ترور میکنند به اسراییل این سفارشها را نمی‌کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۶ ۱۵:۲۳

بزرگترین اشتباه اینه که ایران نخواد اقدامی بکنه یکبار برای همیشه لکه ننگ اسرائیل به نفع کل مردم دنیا باید توسط ظلم ستیزان ایران از روی کره زمین پاک بشه انشاالله انشاالله انشاالله