• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403051510023
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

یک مسئول در شهرداری تبریز تاکید کرد

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت مشاوران حوزه ترافیک در مناطق دهگانه شهرداری تبریز

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت مشاوران حوزه ترافیک در مناطق دهگانه شهرداری تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری تبریز گفت: برای مطالعات و عارضه سنجی ترافیکی، تغییر کاربری ها، اصلاحات هندسی، حل گره های ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز، برای هر منطقه از شهرداری کلانشهر تبریز، مشاور ترافیکی بکار گیری شده است.

محبوب عبداله پور گفت: برای حل مشکلات ترافیکی سطح شهر و در پی ارسال مشکلات ترافیکی در نقاط مختلف شهر از طریق رسانه ها و ارجاع آنها توسط روابط عمومی شهرداری تبریز به این سازمان، در اولین اقدام از مشاوران ترافیکی سطح کشور که رتبه ترافیکی از سازمان برنامه و بودجه دریافت کرده اند دعوت کرد در خدمات مشاوره این سازمان همکاری کنند.

وی اظهار کرد: به شرکت های مشاور استانی نیز هم این امکان داده شد که آنان که در رشته طراحی شهری و یا راه و ترابری رتبه دارند هم پای کار باشند مشروط بر اینکه ظرف ۶ ماه نسبت به اخذ رتبه ترافیک از سازمان برنامه و بودجه اقدام کنند ، در نتیجه این سازمان برای هر کدام از مناطق دهگانه مشاور ترافیکی بکار گرفته است و مطالعات ترافیکی آغاز و برای گره های ترافیکی راهکار لازم ارایه شده است. این سازمان از تمامی متخصصان ترافیکی درخواست می کند در شرکت های مشاوره ای همکاری جدی داشته باشند.

محبوب عبداله پور افزود: ما باید با پای کار آوردن دانشگاههایی که در کلانشهرهای مختلف مطالعات جامع انجام داده و موفق بوده اند و همچنین شرکت های مشاوره ای دارای رتبه و تجربه های موفق در رشته ترافیک، موجبات ارتقای دانش ترافیکی کارشناسان بومی را فراهم کنیم و این یکی از دغدغه های مهم این سازمان است. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری کلانشهر تبریز وی ادامه داد: از شهروندان تبریز، سازمان های مردم نهاد، سازمان نظام مهندسی استان، متخصصین و صاحب نظران این حوزه درخواست می شود نظرات خود را به اداره کل ارتباطات شهرداری تبریز و یا امور ارتباطات این سازمان ارسال کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha