• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403051509919
  • خبرنگار : 50355

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

سال جاری، سال به نتیجه رسیدن پروژه‌های مدیریت شهری است

سال جاری، سال به نتیجه رسیدن پروژه‌های مدیریت شهری است
عکس از آرشیو است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد  گفت: سال جاری، سال به نتیجه رسیدن پروژه‌های مدیریت شهری است؛ این اتفاق با رویکرد مشارکت حداکثری مردم، وحدت حداکثری اعضای شورای اسلامی شهر و حمایت همه‌جانبه از مدیریت شهری ادامه پیدا خواهد کرد.

مهدی ناصحی در آغاز یکصد و بیست و دومین جلسه علنی شورای شهر با تقدیر از اعتماد اعضای شورای شهر به هیات رئیسه سال چهارم شورای اسلامی شهر مشهد و تشکر از زحمات هیات رئیسه در سال‌های قبل، اظهارکرد: بی‌شک تجربه این عزیزان در ادامه راه، کمک‎‌کار خواهد بود. امیدواریم در آینده نیز همچنان با اخلاص و توانمندی و تجربه ارزشمند خود به هیات رئیسه در سال چهارم یاری رسانند.

وی در ادامه با گرامیداشت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار افزود: این روز را به صورت ویژه به اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم؛ بی‌شک انعکاس فعالیت‌های مدیریت شهری توسط این اصحاب رسانه، نقش موثری در آگاهی‌بخشی عمومی برای اقدامات آگاهانه و عالمانه شورای اسلامی شهر و شهرداری دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: زمینه و فصل جدید همکاری بین مدیریت شهری و رسانه‌ها را طی یک سال اخیر شاهد خواهیم بود.

ناصحی با بیا اینکه سال پایانی فعالیت شورای ششم، سال به نتیجه رسیدن پروژه‌های مدیریت شهری است، تاکید کرد: این اتفاق با رویکرد مشارکت حداکثری مردم، وحدت حداکثری اعضای شورای اسلامی شهر و حمایت همه‌جانبه از مدیریت شهری ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، تجلی این وحدت و پشتیبانی را به سرعت خواهند دید و امیدواریم این هم‌نوایی و یکصدایی، کمک کند ارکان مختلف مدیریت شهری با قدرت مضاعف و تجهیز منابع مربوط به انجام پروژه‌ها، به وظایف خود عمل کنند؛ شورای شهر نیز قطعا حمایت و پشتیبانی لازم را خواهد داشت.

ناصحی اظهارکرد: پیگیری پروژه‌های در دستورکار مدیریت شهری و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات به خانواده بزرگ شهرداری مشهد، مشارکت با سایر دستگاه‌ها و دولت محترم با توجه به تحلیف رئیس جمهور و تعیین تکلیف مدیران دولتی در استان، جزو اولویت‌های ماست.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد  با تاکید بر لزوم ایجاد حداکثر تعامل و مشارکت برای پیشبرد اهداف بین دولت و مدیریت شهری، گفت: قطعا با برآیند این اقدامات در سایه هم‌افزایی و تقویت تعاملات، می‌توانیم آینده‌ای روشن برای مشهدالرضا(ع) رقم بزنیم.

وی تاکید کرد: ما برای تداوم فعالیت همه جانبه مدیریت شهری از هیچ کاری فروگذار نخواهیم کرد و حمایت همه‌جانبه شورای شهر از شهردار، تا زمانی که تعهدات فی‌مابین اجرا شود و از خط انصاف، عدالت و عملکرد شایسته خارج نشویم ادامه خواهد داشت.

ناصحی گفت: اولویت ما در سال چهارم دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد، کار، کار و کار است و این اتفاق با همکاری همه‌ ما رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha