• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403051509526
  • خبرنگار : 71368

اضافه شدن ۱۳۴۰ اتوبوس نو و تحویل ۵۵ ون ویژه جانبازان تا پایان سال

اضافه شدن ۱۳۴۰ اتوبوس نو و تحویل ۵۵ ون ویژه جانبازان تا پایان سال

اتوبوسرانی تهران ۱۳۴۰ اتوبوس نو و ۵۵ ون ویژه جانبازان را تا پایان سال به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌کند.

مهدی علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه شرکت اتوبوسرانی تهران برای تقویت ناوگان از طریق نوسازی و بازسازی اتوبوس‌ها تا پایان سال، میانگین روزانه تعداد مسافران اتوبوسرانی را در حال حاضر یک میلیون و بیست هزار نفر عنوان کرد و گفت: هم اکنون تعداد اتوبوس فعال در سطح شهر تهران ۳۲۱۸ دستگاه اتوبوس است.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده برای تقویت ناوگان اتوبوسرانی از طریق نوسازی و بازسازی اتوبوس‌ها تا پایان سال جاری می بایست۱۳۴۰ دستگاه به ناوگان اضافه شود، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته تحویل و بکارگیری تعداد ۱۳۴۰ دستگاه انواع اتوبوس دیزلی، برقی و مینی بوس دیگر از محل قراردادهای خرید اتوبوس تولید داخل از شرکت عقاب افشان، شرکت اسنا، شرکت پارسان (اتوبوس برقی ۱۲متری) و مینی بوس مایوان در دستورکار قرار دارد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: همچنین تحویل و بکارگیری ۵۵ دستگاه ون مناسب سازی شده جانبازان و معلولان از محل قرارداد تأمین و مناسب سازی خودروی مخصوص حمل و نقل معلولین از دیگر برنامه‌های تأمین ناوگان تا پایان سال‌جاری است.

علیزاده در مورد روند اورهال اتوبوس‌ها نیز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته،‌ در حوزه بهسازی و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی، بازسازی و اورهال ۴۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده و خرید و نصب ۱۵۰۰ دستگاه تجهیزات کارتخوان در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، همچنین خرید و تعمیر ماشین آلات و تجهیز تعمیرگاه‌های امداد خودرو و واحد تعمیر و تأمین تجهیزات IT، سخت افزارها و نرم افزارها، و امور هوشمند سازی مناطق ۶ گانه و ادارات مرکز نیز در دستور کار اتوبوسرانی تهران قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha