• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403051409238
  • خبرنگار : 71959

تصادف مرگبار لکسوس در شمال تهران

تصادف مرگبار لکسوس در شمال تهران

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف مرگبار سواری لکسوس در بزرگراه شهید صدر خبر داد.

سرهنگ رابعه جوانبخت در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین تصادف فوتی پایتخت گفت: ساعت۵:۴۵ صبح امروز یک مورد تصادف منجر به فوت در مسیر غرب به شرق بزرگراه صدر قبل از میدان نوبنیاد به پلیس اعلام شد که درپی آن ماموران پلیس راهور در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به جزئیات این تصادف افزود: در این تصادف، خودروی سواری لکسوس با خودروی پراید برخورد کرد که درپی آن خودروی پراید در اثر شدت این برخورد، چرخیده و با عابرپیاده‌ای که در ایستگاه اتوبوس ایستاده بود؛ برخورد کرد. 

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: شدت این برخورد به نحوی بود که هم راننده پراید و هم عابرپیاده بر اثر شدت جراحات در صحنه تصادف کشته شدند. این موضوع به تایید عوامل اورژانس نیز رسید. همچنین راننده و سرنشینان خودروی لکسوس نیز جراحات سطحی دیدند.

جوانبخت درباره علت این تصادف گفت: علت این برخورد، عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده لکسوس، به علت سرعت بسیار بالای این خودرو بوده است که منجر به مرگ دو نفر شده است. 

وی افزود: سرعت بالای این خودرو باعث شده هم راننده نتواند خودروی خود را کنترل کند و هم شدت برخورد، باعث افزایش میزان جراحات وارده به افراد بوده است که مرگ آنها را نیز رقم زد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: راننده و سرنشین این خودرو لکسوس، دو جوان ۲۰ ساله بودند که از والدین درخواست می کنیم حتما روی رفتار فرزندان جوان خود کنترل کافی را داشته باشند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۵:۵۳

به همین راحتی ۳ میلیارد بیمه میده حتما ماشین هم بیمه بدنه بوده که بازم خسارت از بیمه می‌گیرند می ماند دو انسان که کشته شدند و چندین خانواده که عزادار و بدبخت شدند و دو جوان که خیلی راحت به خانه می روند و از میزان آدرنالین خونشان و شدت هیجانی که به آنان وارد شده می‌گویند و میخندد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۷:۴۳

راننده لکسوس تند رفته و کنترل از دستش خارج شده. اما راننده پراید به رحمت خدا رفته. تا کی باید بخاطر مافیای خودرو مردم نتونن ماشین ایمن سوار بشن؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۱۶:۵۷

دو خانواده داغدار شدن بر اثر یک کوتاهی پدر ومادر خوب خدایا شکر پول همه چیز را حل میکند حتی داغ دو خانواده را