• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403051409006
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

انتقاد رئیس پلیس راهور از سرعت‌گیرهای معابر کرمانشاه

انتقاد رئیس پلیس راهور از سرعت‌گیرهای معابر کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: بیشتر سرعتکاه‌های نصب شده در سطح معابر کرمانشاه فاقد الزامات فنی و آگاهی بخش و متناسب با جریان ترافیک نصب نشده‌اند.

سرهنگ محمد حیدری با بیان اینکه تجهیزات ترافیکی ابزاری برای کنترل تردد و ایمنی در معابر هستند که باید با الزامات فنی همراه باشند، اظهار داشت: مسئولیت نصب و نگهداری تجهیزات کنترل ترافیک در کلانشهرها با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری است که باید براساس قوانین و آیین‌نامه‌های مربوطه و به صورت کارشناسی شده انجام گیرد.

وی با بیان اینکه استفاده از تجهیزات کنترل ترافیک اگر به صورت فنی، متناسب و کارشناسی شده باشد هم به ایمنی ترافیک کمک می کند و هم مورد رضایت شهروندان خواهد بود، ادامه داد: متأسفانه مشاهده می شود در سطح معابر کرمانشاه از سرعتکاه‌هایی استفاده شده که هیچگونه ملزومات فنی و آگاهی دهنده برای آنها استفاده نشده است.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه گفت: طی بررسی به عمل آمده بیشتر سرعتکاه‌های نصب شده در سطح معابر کرمانشاه فاقد الزامات فنی و آگاهی بخش می‌باشند و متناسب با جریان ترافیک نصب نشده‌اند که باید مورد توجه کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قرار بگیرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه کارشناسان حمل و نقل و ترافیک شهرداری به رعایت استاندارهای ایمنی و فنی، خاطرنشان کرد: کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در نصب سرعتکاه‌ها به ویژه در معابر پرسرعت باید به تابلوهای اخباری و هشداردهنده، رنگ آمیزی و ارتفاع متناسب سرعتکاه دقت ویژه‌ای داشته باشند تا رضایت خاطر شهروندان را به همراه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حیدری تأکید کرد: درصورت عدم رعایت استانداردهای فنی و الزامات ایمنی ترافیک از سوی شهرداری‌ها، کارشناسان تصادفات می توانند برای سازمان مربوطه سهم تقصیر در نظر بگیرند.

 اخیرا نصب برخی سرعتکاه‌ها در برخی معابر سطح شهر کرمانشاه و خصوصا کمربندی های غربی و شرق، باعث نارضایتی شهروندان شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۳:۳۰

کارشناس نیستن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۴:۳۴

میشه بفرمایید چه کسی این سرعت گیرها رو نصب کرده مسئول نصب سرعت کیر چه ارگانی هستش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۶:۱۹

هیچ چالهای شهر رو پر نمیکنید دست اندازی هم درست میکنید چقدر باید هزینه جلوبندی بدیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۲۳:۵۴

سرعت گیرهای نصب شده در کرمانشاه فقط جلو بندی خودروها را خراب میکند و هیچ کارایی دیگری ندارد آخه کی دیده در بزرگراه هر یک کیلو متر سرعت گیر نصب کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۰۰:۰۶

با سلام لطفا پیگیر این موصوغ مخصوصا سرعت گیر های کمربندی باشین... هم تصادف و هم ترافیک به وجود آورده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۰۰:۳۸

متاسفانه سرعت گیر های که بااسفالت درست شدند ،رنگ آمیزی نشدند ،،رنگ سفید،،در شب دیده نمی شوند،هرچند باید خیابانهاوبزرگراهها بعنوان یک کلانشهر لاین بندی وخطکشی شوند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۱۳:۰۲

حقیقتا در اکثر شهرهای ایران وضع به همین شکل است.ما هم در سنندج از این همه سرعت گیر که نابجا درست کرده اند به ستوه امده ایم..معلوم نیست با چه متطقی این همه خطر و هزینه روی دست ما شهروندان گذاشته میشه؟؟؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۱۵:۳۷

متاسفانه درمسیر کمربندی که این سرعتگیر ها رو نصب کردن هم باعث آسیب به خودرو و ترافیک پر تراکم هم بوجود می آید وهم باعث تصادفات شدید میشود لطفا آنها رو جمع کنید . ممنونم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۱۶:۲۳

واقعا این همه ناهماهنگی جای تاسف دارد. یعنی میشه بدون هماهنگی با راهور سرعتگیر بزنن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۱۶:۲۸

بزرگراه جه لزومی داره که سرعت گیر داشته باشه در فصل بارندگی تصادفاتش 10برابر بیشتر میشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۱۷:۳۸

اگر سرعت گیرمی زنیدچرابزرگراه درست کرده آید اگر دوربین داریدهرکس سرعت بالا و حرکت پرخطرکردجریمه بکنید سرعت وکم می‌کنی ازپشت میزنند اگه سریع ردشی جلوبندی خراب میشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۲۰:۱۴

اگه بزرگراهه دیگه چه نیازی به سرعت گیر داره، ضمن اینکه هر صد متر دوربین گذاشتید،

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۲۱:۱۲

واقعاً باعث ترافیک و تصادف شده وهیچ کاربرد دیگری ندارد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۸ ۰۰:۲۷

سلام ما هر چه انتقاد کردیم از شهرداری ۱۳۷بابت سرعت گیرهای بی حساب وکتاب زیان ده مخرب آسیب رسان بی فایده اثری نداشت گوش شنوایی نیست در شهر کرمانشاه و بخصوص شهرداری