• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403051408765
  • خبرنگار : 50176

یک مسئول مطرح کرد:

پیشتازی جهاد دانشگاهی لرستان در ایجاد قرارگاه جهادی

پیشتازی جهاد دانشگاهی لرستان در ایجاد قرارگاه جهادی

ایسنا/لرستان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: ورود مجموعه دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری به فعالیت‌هایی مانند ایجاد قرارگاه جهادی یک حلقه وصل بوده و باعث می‌شود همدلی، همراهی و انسجام بیشتر داشته باشد که یک فعالیت متفاوت‌تر و پررنگ‌تر شکل بگیرد که جهاد دانشگاهی جلوتر و پیشتازتر از بقیه دانشگاه‌ها پیش آمده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی گراوند ۱۳ مردادماه، در آیین افتتاح دبیرخانه قرارگاه جهادی دانشجویی شهید ابراهیم هادی که به مناسبت سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی و به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، گفت: قرارگاه جهادی دانشگاهیان می‌تواند خیر و برکات فراوانی برای دانشگاهیان داشته باشد.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت مالی امروزه بیشتر دانشجویان، مجموعه‌های مختلف باید به کمک بیایند که یک جوان بتواند کاری را انجام دهد.

گراوند بیان کرد: در مقطعی که خیلی از خباثت‌ها برای دوری جامع عمومی از جامعه دانشگاهی انجام می‌شود، تشکیل قرارگاهی که دانشجویان و دانشگاهیان را دخیل می‌کند، باعث تقویت حس نودوستی، برداشتن گام متفاوت در عرصه خدمت، رفع نیازهای اساسی و ... می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: وظیفه انسانی و اخلاقی ما تربیت، احساس مسئولیت، تأسی به سیره ائمه(ع)، لبیک به فرمان مقام معظم رهبری منوط به تشویق و ترغیب کردن به سمت کمک و همدلی است که در عین حال باعث خوش‌بینی می‌شود و حتی نگاه مثبت به مجموعه دانشگاهیان و نسل جدید را تغییر می‌دهد.

وی بیان کرد: این قرارگاه اثرات تربیتی روی جوان ما می‌گذارد و در راستای نشر زیبایی‌ها و خوبی هاست لذا حمایت‌های مختلف و همراهی دستگاه‌ها خوب است.

گراوند افزود: ورود مجموعه دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری به اینگونه فعالیت‌های فرهنگی، دینی و اعتقادی مانند ایجاد قرارگاه جهادی یک حلقه وصل بوده و باعث می‌شود همدلی، همراهی و انسجام بیشتر داشته باشد که یک فعالیت متفاوت‌تر و پررنگ‌تر شکل بگیرد که جهاد دانشگاهی جلوتر و پیشتازتر از بقیه دانشگاه‌ها پیش آمده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha