• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403051308676
  • خبرنگار : 50176

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان

ضرورت فعال کردن مرکز نیکوکاری در دانشگاه‌های لرستان

ضرورت فعال کردن مرکز نیکوکاری در دانشگاه‌های لرستان

ایسنا/لرستان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان با اشاره به ضرورت فعال کردن مرکز نیکوکاری در دانشگاه‌های استان، بیان کرد: اولین گام در این راستا می‌تواند تهیه بانک جامع دانشجویان نخبه نیازمند باشد که بتوانیم به آن‌ها کمک کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی کن‌کبود امروز، ۱۳ مرداد ماه، در آیین افتتاح دبیرخانه قرارگاه جهادی دانشجویی شهید ابراهیم هادی که به مناسبت سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی برگزار شد، با بیان اینکه افتتاح قرارگاه جهادی دانشگاهی را به فال نیک می‌گیریم، گفت: نزدیک ۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های لرستان در حال تحصیل هستند که بسیاری از آن‌ها از نخبگان نیازمند هستند، که اگر توسط بنیادهای خیریه شناسایی شوند، می‌توانیم رنگ و بوی بورسیه به آن‌ها بدهیم.

وی با اشاره به ضرورت فعال کردن مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌های لرستان، بیان کرد: اولین گام در این راستا می‌تواند تهیه بانک جامع دانشجویان نخبه نیازمند باشد که بتوانیم به آن‌ها کمک کنیم.

حاتمی کن‌کبود بیان کرد: ما به عنوان جامعه دانشگاهی آمادگی داریم از ظرفیت‌های متعدد اساتید و مشاوران خود در دانشگاه‌ها در راستای ارائه خدمات به مردم استفاده کنیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان افزود: مهم‌ترین کار نهاد رهبری واسطه‌گری است، که می‌توانیم واسطه خوبی برای ارائه خدمات به دانشگاهیان و از سوی دانشگاهیان به مردم باشیم، همانگونه که در بحث فرزندآوری کارهای خوبی توسط بنیاد برکت انجام شده، باید به دانشگاهیان خدمات داده و از توانمندی آن‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت دندانپزشکی دانشگاه آزاد بروجرد نه تنها در استان بلکه در غرب کشور قوی است و می‌توانیم ارتباط را برقرار کرده و از این ظرفیت نهایت بهره را ببریم، افزود: ما به عنوان جامعه دانشگاهیان نیازمند می‌توانیم از ظرفیت شما استفاده کنیم و از جامعه دانشگاهی برای ارائه خدمات به مردم و جامعه بهره ببریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha