• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403051408719
  • خبرنگار : 50355

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

هیچ توجیهی برای تأخیر در اجرای پروژه‌ها قابل قبول نیست

هیچ توجیهی برای تأخیر در اجرای پروژه‌ها قابل قبول نیست
عکس از آرشیو است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه سال چهارم فعالیت شورا، سال به ثمر نشستن  سیاستها و برنامه‌های شورا است،  گفت: تأکید جدی ما بر تکمیل پروژه‌های تعریف شده بر اساس برنامه زمانبندی شده است و هیچ توجیهی برای کند شدن فرایند یا تأخیر در اجرای پروژه‌ها قابل قبول نیست.

حسن موحدیان در یکصد و بیست ویکمین جلسه  علنی شورای اسلامی شهر مشهد که عصر شنبه ۱۳ مرداد ماه برگزار شد، در ابتدا شهادت اسماعیل هنیه از پرچمداران جبهه مقاومت اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت و اظهار کرد: این اتفاق نشان داد که ترور و خونریزی در ذات رژیم منحوس صهیونیستی نهادینه شده، رژیمی پوشالی که حتی از کودکان شیرخوار  بی دفاع و مظلوم غزه هم واهمه دارد و هر روز  شاهدیم که چطور در فلسطین و غزه آنها را  به خاک و خون می‌کشد.

موحدیان در ادامه با بیان اینکه با رسیدن به نیمه مرداد ماه، فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد وارد چهارمین سال و سال پایانی خود می‌شود، خاطرنشان کرد: در این جلسه اعضای جدید  هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر معرفی می‌شوند.

وی افزود: طی ۳ سال اخیر، تلاش تمامی همکاران ما در شورای اسلامی شهر مشهد، تلاش در جهت پیشرفت شهر مشهد، کلانشهر برکت و کرامت بوده و در سال آینده نیز این هدف را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

 موحدیان ادامه داد: تقاضایی که از اعضای شورای شهر دارم این است که با دقت و نظارت بیش از پیش و بازدید مستمر و رصد درصد پیشرفت پروژه‌های مربوطه را در برنامه داشته باشند که بتوانیم پروژه‌ها را به موقع تمام کنیم.

وی تصریح کرد: هیچ توجیهی برای کند شدن فرایند یا تأخیر در اجرای پروژه‌ها قابل قبول نیست و اگر چنانچه موانعی بر سر این کار باشد همه کمک خواهیم کرد تا این موانع برطرف شود.  

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو گفت: از مناسبت‌های پیش‌رو ۱۶ مرداد سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی به فرمان امام خمینی  است، جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی با هویتی اسلامی، برخوردار نیروی انسانی متعهد و کارآمد،الهام بخش و موثر در کشور  و پیشگام درتوسعه علم، فرهنگ و فناوری با تعامل سازنده در عرصه ملی و بین‌المللی است.

وی همچنین به  ۱۷ مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: خبرنگاری شغلی مقدس و حرفه‌ای  پر زحمت است که این زحمات را ارج می‌نهیم.

موحدیان با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران گفت: شورای اسلامی  شهر مشهد و به ویژه سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در هر شرایطی همراه خبرنگاران بوده و ما خود را مکلف به پاسخگویی به خبرنگاران می‌دانیم، برای پیشبرد و اعتلای سطح کیفی و کمی خدمات  و از سوی دیگر برای امیدبخشی و امیدآفرینی در جامعه، همه‌ ما نیازمند اصحاب رسانه هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha