• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403051308673
  • خبرنگار : 50355

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد:

حل مشکلات حقوقی نیروی انسانی شهرداری از اولویت‌های ما است

حل مشکلات حقوقی نیروی انسانی شهرداری از اولویت‌های ما است
عکس از آرشیو است

ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی و حل و فصل مشکلات حقوقی نیروهای انسانی از اولویت‌های ما است؛ چرا که اگر این دو موضوع را حل و فصل کنیم، بسیاری از موضوعات دیگر حل خواهد شد.

موسی‌الرضا حاجی بگلو در حاشیه یکصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که عصر امروز شنبه، ۱۳ مرداد ماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران و  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شورای اسلامی شهر مشهد در سال چهارم، آرامش را تجربه خواهد کرد، پاسخ داد: در گذشته نیز در شورای اسلامی شهر مشهد تلاطم خاصی نبوده و هر چه بوده امری طبیعی بوده است.

 وی افزود: در سال چهارم فعالیت شورا، قطعا تلاش هیأت رئیسه برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران، این است که وحدت کلمه داشته باشیم.

 حاجی‌بگلو با بیان اینکه هیأت رئیسه جدید با قدرت از شهردار حمایت می‌کنند تا بتوانیم خدمت مطلوب‌تری به شهروندان داشته باشیم، در مورد برنامه‌های سال چهارم شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: قطعا یکی از مهمترین برنامه‌های ما این است که پروژه‌های عمرانی را که در سطح شهر در حال اجرا است، سرعت دهیم و بتوانیم با تأمین منابع مالی، این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: اولویت دیگر ما این است که بتوانیم شرایط نیروی انسانی شهرداری را بهتر و مشکلات و موانع پیش روی آنها از جمله مشکلات حقوقی را برطرف کنیم. اگر ما همین دو موضوع را حل و فصل کنیم بسیاری از موضوعات دیگر حل خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در مورد منابع درآمد شهرداری نیز گفت: به دنبال اصلاح قانون ماده ۵ هستیم که یکی از راهکارها است، قانون‌های درآمد پایدار هم که ابلاغ شده، هر چند ایرادات بسیاری دارد ولی ما  تلاش می‌کنیم از روش‌های جدید و نوین بتوانیم منابع مالی‌مان را تأمین کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha