• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403051308608
  • خبرنگار : 71506

پولادگر خبر داد: پاداش برابر دولت به مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک پاریس/ تعیین پاداش پای سکو هفته آینده

پولادگر خبر داد: پاداش برابر دولت به مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک پاریس/ تعیین پاداش پای سکو هفته آینده

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک از پاداش برابر دولت به مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک پاریس خبر داد و گفت: پاداش پای سکو نیز هفته آینده نهایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد پولادگر در بازدید از اردوی تیم ملی پاراوزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستیم تجربیات و افتخارات حسین توکلی کمک زیادی به تیم پاراوزنه‌برداری خواهد کرد. این موضوع اتفاق خوبی است و قطعا نتیجه نیز خوب خواهد شد.

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک پاریس افزود: اتفاق خوب این است که المپیک قبل پارالمپیک برگزار می‌شود و خیلی از مشکلات میزبان برطرف خواهد شد. با توجه به گرمای هوا شرایطی را پیش‌بینی می‌کنیم که شما مشکلات کمتری داشته باشید. هر کمکی بتوانیم انجام می‌دهیم تا شما در بهترین شرایط در مسابقات حاضر شوید. البته مشکلات در هر رویدادی وجود دارند و نباید این موضوع مانعی برای کسب نتیجه مطلوب باشد. در رشته‌هایی مثل رشته‌های شما حریف‌تان، خودتان هستید و باید مراقب مهارت‌های فنی‌تان باشید تا مزد زحماتتان را بگیرید.

پولادگر ادامه داد: نگران هیچ چیزی نباشید. جایزه پای سکو هم بیشتر از مبلغی است که شنیده‌اید. تمام سعی ما این است نزد بچه‌ها شرمنده نشویم. مبلغ پاداش پای سکو هفته آینده اعلام می‌شود و علاوه بر آن ۲۵ درصد این پاداش نیز بابت عملکرد مطلوب در مباحث مختلف اهدا خواهد شد.

نایب‌رئیس کمیته پارالمپیک در پاسخ به درخواست ملی‌پوشان برای اعلام پاداش پای سکوی مدال‌آوران پارالمپیک پاریس گفت: پاداش پای سکو استاندارد ثابتی ندارد و بر اساس منابع مالی تعیین می‌شود اما باید بگویم پاداش دولت برای المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها یکسان است و تفاوتی ندارد. افتخاری که شما کسب می‌کنید قابل قیمتگذاری نیست. به این مسائل خیلی فکر نکنید و نگران نباشید؛ چرا که ممکن است روی عملکردتان تاثیر بگذارد. ما تا حد توان از شما حمایت می‌کنیم؛ کمااینکه بیشترین پاداش‌ها به ورزشکاران ایران تعلق می‌گیرد.

پولادگر خبر داد: پاداش برابر دولت به مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک پاریس/ تعیین پاداش پای سکو هفته آینده

به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان پاراوزنه‌برداری نیز خواستار مهیاشدن شغل برای مدال‌آوران‌ پارالمپیکی شدند که پولادگر پاسخ داد: این موضوع در دولت مطرح شد و مصوباتی هم داشته است. شما فقط به تمرین‌تان فکر کنید. پارالمپیک پاریس ققط یک بار اتفاق می‌افتد و دیگر تکرار نمی‌شود لذا ذهن‌تان را متمرکز کنید تا مزد سختی‌هایتان را بگیرید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha