• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403051308606
  • خبرنگار : 90047

آیا وزیر ورزش به المپیک پاریس می‌رود؟

آیا وزیر ورزش به المپیک پاریس می‌رود؟

معاون وزیر ورزش گفت: به نمایندگی از وزارت ورزش و با دستور وزیر روز سه‌شنبه من عازم پاریس می‌شوم اما حضور وزیر ورزش در المپیک پاریس هنوز به صورت قطعی مشخص نیست.

محمدشروین اسبقیان، معاون فرهنگی و توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که وزیر ورزش چه زمانی عازم پاریس خواهد شد؟ اظهار کرد: با توجه به این که این هفته رقابت‌های مهمی هم‌چون تکواندو، وزنه‌برداری و کشتی را پیش‌رو داریم، این هفته سه‌شنبه(۱۶ مرداد) بنده به دستور وزیر ورزش و به نمایندگی از وزارت ورزش با توجه به مسابقات مهمی که پیش رو داریم، عازم پاریس خواهم شد. حضور وزیر ورزش هنوز به صورت قطعی مشخص نیست.

او در ارزیابی از عملکرد کاروان ایران در هفته اول از بازی‌های المپیک پاریس گفت: در بعضی رشته‌ها عملکرد ورزشکاران نسبت به دوره‌های قبل بهتر بود و نوید روزهای خوب را در آینده آن رشته‌ها می‌دهد. در شمشیربازی نیز انصافا حاکمیت مسابقه ظلم بزرگی در حق پاکدامن و هم تیمی‌های او کرد و ناداوری محرز بود، هر کسی هم به فنون شمشیربازی آشنا نبود متوجه شد که چقدر حق تیم و به ویژه پاکدامن ضایع شد.

اسبقیان با بیان این که در کشتی، تکواندو و وزنه‌برداری حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، خاطرنشان کرد: امیدوارم در المپیک پاریس در این ۳ رشته ورزشکاران افتخارآفرینی داشته باشند. البته پیش‌بینی مدال در این ۳ رشته کار سختی است اما همان طور که جهان پهلوان تختی می‌گفت «اگر سردار نباشم سرباز هم نخواهم بود» بنابراین ورزشکاران ما حتما در پاریس حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که نتایج ورزشکاران را در هفته اول چگونه ارزیابی می‌کنید؟ افزود: انتظار داشتیم شمشیربازی مدال کسب کند، البته میدان المپیک است و شرایط سخت و پیچیده است. بعد از بازگشت ورزشکاران و روسای فدراسیون‌ها قطعا آسیب شناسی لازم برای حضور موفقیت‌آمیز در مسابقات آینده را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی در پایان افزود: امیدوارم در ادامه بازی‌های المپیک رشته‌های تکواندو، کشتی و وزنه‌برداری بتوانند خوش بدرخشند و عملکرد موفقی داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha