• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403051308595
  • خبرنگار : 71506

بازدید پولادگر از اردوی پاراوزنه‌برداری/ توکلی: تیم پرامیدی برای پارالمپیک پاریس داریم

بازدید پولادگر از اردوی پاراوزنه‌برداری/ توکلی: تیم پرامیدی برای پارالمپیک پاریس داریم

سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری ایران تاکید کرد: تیم پرامیدی برای کسب موفقیت در بازی‌های پارالمپیک پاریس داریم.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد پولادگر، نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست کاروان ایران بازی‌های پارالمپیک پاریس، از اردوی تیم ملی پاراوزنه‌برداری ایران بازدید کرد. پولادگر در این بازدید با حسین توکلی، سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری و ملی‌پوشان اعزامی ایران به بازی‌های پارالمپیک پاریس دیدار و گفتگو کرد.

حسین توکلی در این دیدار گفت: به شخصه از این بچه‌ها خیلی چیزها یاد گرفتم و تمام تلاشم این بوده است که هر چه تجربه دارم در اختیارشان قرار دهم. در این سه یا چهار سال سعی کردیم رو به جلو حرکت کنیم و با همه مسائل کنار بیاییم و بر مشکلات غلبه کنیم.

او افزود: تیم بسیار پرامیدی داریم و بیشتر بچه‌ها رتبه‌های بالای رنکینگ هستند. امیدوارم سالم به مسابقات برسیم و مصدومیت گریبان بچه‌ها را نگیرد و به بهترین نتایج برسیم.

بازدید پولادگر از اردوی پاراوزنه‌برداری/ توکلی: تیم پرامیدی برای پارالمپیک پاریس داریم

سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری با تشریح وضعیت ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی تمرینی و ثبت رکوردها طبق برنامه جلو می‌رود و شرایط خوبی داریم اما با توجه به اخباری که از شرایط و مشکلات دهکده المپیک به گوش می‌رسد، امیدواریم در زمینه غذا و یا گرمای محل اسکان مشکلی برای بچه‌ها به وجود نیاید. کمیته ملی پارالمپیک همه گونه حمایت از تیم داشته و امیدوارم نتایج خوبی کسب شود. بچه‌ها پیگیر مبلغ جوایز و پاداش‌اند اما هر مبلغی برای جوایز تعیین شود، قطعا بچه‌ها با همه توان برای کسب موفقیت به میدان می‌روند. همدلی خوبی در تیم وجود دارد و همه برای کسب موفقیت انگیزه بالایی دارند.

در ادامه ملی‌پوشان پاراوزنه‌برداری نیز درخواست کردند جوایز مدال‌آوران پارالمپیک پاریس اعلام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha