• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403051308566
  • منبع : حوزه فراجا

آمادگی معاونت آماد فراجا برای راهپیمایی اربعین

آمادگی معاونت آماد فراجا برای راهپیمایی اربعین
عکس آرشیوی است

معاون آماد و پشتیبانی فراجا با تشریح اقدامات انجام‌شده برای مأموریت عظیم اربعین حسینی (ع) گفت: این معاونت آمادگی کامل برای پشتیبانی شایسته در عملیات بزرگ اربعین حسینی (ع) و ارائه خدمات مناسب به کارکنان درگیر در این مأموریت مهم را دارد.

به گزارش ایسنا، سردار رضا فریبا در جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع)، اظهارکرد: معاونت آماد و پشتیبانی فراجا همچون سالیانه گذشته نهایت آمادگی کامل برای پشتیبانی از رده‌های درگیر در رزمایش بزرگ اربعین حسینی (ع) را دارد. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های معاونت آماد و پشتیبانی فراجا در اربعین حسینی (ع) ارائه خدمات مناسب به کارکنان درگیر در مأموریت و زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی افزود: این معاونت پس از پایان مأموریت سال گذشته با برگزاری جلسات تخصصی نسبت به بررسی نقاط ضعف و قوت باهدف برنامه‌ریزی مدون و مشخص برای پشتیبانی مطلوب و پویا از این مأموریت اقدام کرده است. با تمهیدات و کار جهادی صورت گرفته درحال حاضر موضوع تکمیل زیرساخت‌های در حال احداث از محورهای مهم این معاونت بوده است.

فریبا ادامه داد: در این راستا می‌توان به تجهیز و راه‌اندازی آشپزخانه 3500 نفری شلمچه، احداث یک باب سوله انبار 300 متری در مرز مهران، تأمین نیازمندی‌های وسایل سرد و گرم‌کننده و سایر تجهیزات آمادی رده‌ها، پیش‌بینی امکانات حمل‌ونقل برای جابجایی نیروهای شرکت‌کننده در مأموریت اربعین حسینی (ع) با استفاده از امکانات سازمانی، تهیه برنامه غذایی مشترک و تأمین نیازمندی‌های برنامه غذایی کارکنان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات در حال انجام می توان به اعزام تیم‌های سیار تعمیراتی در حوزه سلاح، پیش‌بینی اعزام حداقل پنج تیم سیار تعمیراتی خودرویی در حین مأموریت اربعین، آماده‌سازی امکانات و تجهیزات ازجمله خودروهای حمل سوخت، خودرو حمل غذا و انواع خودروهای خدماتی در قالب یگان احتیاط این معاونت که می‌بایست قبل از راهپیمایی اربعین حسینی به یگان‌های هدف اعزام شوند، اشاره کرد.

معاون آماد و پشتیبانی فراجا عنوان داشت: به دلیل شرایط جوی و آب و هوایی سخت منطقه مأموریت و گرمای طاقت‌فرسا سعی کرده‌ایم با تنظیم برنامه غذایی ویژه اربعین با کالری مناسب نسبت به تأمین و توزیع مناسب خوراک در بین همکاران اقدام کنیم و ان شاءالله با تلاش و همت جهادی در کنار اقدام جمعی امسال نیز همانند سنوات گذشته بتوانیم در خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) سربلند باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha