• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403051308496
  • منبع : بازار

قالب پاورپوینت پایان‌نامه باید چگونه طراحی شود

قالب پاورپوینت پایان‌نامه باید چگونه طراحی شود

در این مطلب برای شناخت بیشتر شما دانشجویان عزیز در مورد نحوه ساخت قالب پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه و قرار دادن ترتیب مطالب در پاورپوینت دفاع پایان نامه به خوبی توضیح داده‌ایم، در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش ایسنا به نقل از مینارو، قالب پاورپوینت پایان نامه باید چگونه طراحی شود؟ سوالی است که بیشتر دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری قبل از جلسه دفاع خود با آن روبرو هستند. با توجه به این که دفاع پایان نامه برای تمامی دانشجویان اهمیت زیادی داشته، پس نهایت تلاش خود را کرده تا به بهترین نحو اقدام به تبدیل پایان نامه به پاورپوینت کنند و آموزش ساخت پاورپوینت حرفه ای برای پایان نامه را به خوبی اجرا کنند.

قالب پاورپوینت پایان نامه باید چگونه طراحی شود؟

تبدیل پایان نامه به پاورپوینت نیاز به رعایت اصول و دانش خاصی دارد، باید آن را بر اساس مراحلی خاص انجام داده تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید. در ادامه از این مطلب شما را با آموزش ساخت پاورپوینت حرفه ای برای پایان نامه آشنا می‌کنیم.

خلاصه کردن پایان نامه

در اولین مرحله شما باید تمامی مطالب مهم و قابل کنفرانس از پایان نامه خود را خلاصه کنید. در واقع در این بخش باید شما به صورتی چکیده فصل‌های روش تحقیق، نتایج تحقیق و تحلیل داده‌ها خود را جمع آوری نمایید که کل موضوعات حیاتی و مهم پایان نامه را پوشش دهد تا در جلسه دفاع آن را به بهترین نحو ارائه دهید.

طراحی تم پاورپوینت پایان نامه

حال شما باید مطالب جمع‌آوری شده را در بستری مناسب قرار دهید، در واقع باید اقدام به تبدیل پایان نامه به پاورپوینت کنید. برای طراحی تم پاورپوینت جلسه دفاع چندین راه وجود دارد:

  • خود شما کار ساخت طرح پاورپوینت پایان نامه را انجام دهید.
  • از افراد دیگری برای این کار کمک بگیرید.
  • اقدام به دانلود رایگان تم پاورپوینت برای دفاع پایان نامه، به مرجع تم پاورپوینت آماده مراجعه کنید.

هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایبی دارد، به عنوان مثال با توجه به بالا بودن هزینه ساخت پاورپوینت پایان نامه، شاید برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مقدور نباشد که طراحی قالب پاورپوینت جلسه دفاع را به شخص دیگری بسپارند. در این میان برای دانلود قالب پاورپوینت پایان نامه رایگان و حرفه ای با قیمت مناسب و کیفیت بالا، از مراجعی همچون فروشگاه اینترنتی مینارو استفاده نمایید. مینارو با داشتن کارشناسانی خبره در زمینه طراحی انواع تم پاورپوینت و پشتیانی 24 ساعته، بهترین محصول را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قالب پاورپوینت پایان‌نامه باید چگونه طراحی شود

آماده کردن پاورپوینت پایان نامه

در آخرین مرحله از قالب پاورپوینت پایان نامه باید چگونه طراحی شود؟، شما باید پاورپوینت خود را به آسانی و در کمترین زمان ممکن بسازید. با رعایت اصولی همچون: استفاده کردن از جملات و عبارات کلیدی، قرار دادن اشکال و المان‌های گرافیکی در مکان‌های درست و جذاب کردن اسلایدهای پاورپوینت خود، پاورپوینت پایان نامه خود را طراحی نمایید.

ترتیب مطالب در پاورپوینت دفاع پایان نامه

اطلاع از ترتیب فصل‌ها و عنوان‌های موجود در پایان نامه، کمک زیادی به شما در اسلایدبندی قالب پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه می‌کند. از این رو در ادامه این مطلب شما را با مراحل تنظیم اسلایدهای پاورپوینت پایان نامه برای اکثر رشته‌ها آشنا می‌کنیم.

اسلاید ابتدایی به عنوان اسلاید بسم الله الرحمن الرحیم بوده که کار خود را با نام یاد خدا آغاز کنید. در اسلاید بعدی باید اطلاعاتی در مورد شخص نویسنده پایان نامه، استاد راهنما و مشاور، اسم دانشگاه و دانسکده، رشته، مقطع تحصیلی، لوگو دانشگاه و تاریخ ارائه شرح دهید.

مقدمه، اهمیت و اهداف تحقیق

ابتدا مقدمه فصل اول پایان نامه خود را به صورت خلاصه و تیتروار قرار دهید و در ادامه ان به بیان مساله تحقیق خود بپردازید. در ادامه قرار دادن بخش ضرورت و اهمیت تحقیق کاملا اختیاری بوده ولی در مقابل سوالات، نظریات و اهداف تحقیق را به صورت کامل بگذارید.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

این بخش به عنوان فصل دوم پایان نامه باید به صورت خلاصه و ذکر نکات و نظریه‌های اصلی در قالب پاورپوینت پایان نامه شما قرار گیرد. پیشینه‌های داخلی و خارجی را بین 3 تا 4 مورد بسیار مهم و مرتبط با موضوع را انتخاب کنید.

روش‌شناسی تحقیق

قرار دادن این بخش از تحقیق به عنوان فصل سوم بسیار مهم و ضروری بوده و شامل روش تحقیق، جامعه و نمونه و روش آماری است. نیازی به آوردن تمامی جزئیات نیست و قرار دادن فقط نکات مهم و ضروری کفایت می‌کند.

تجزیه و تحلیل یافته‌ها

تمام تلاش شما در کار تحقیقی‌تان رسیدن به داده‌های این بخش بوده که با توجه به نوع و موضوع پایان نامه خود باید آن‌ها را به شکلی جذاب در قالب نمودار، اسمارت آرت، اینفوگرافیک و جدول در پاورپوینت پایان نامه قرار دهید.

نتیجه‌گیری کلی

در اسلاید مربوطه این بخش باید نتایج به دست آمده از فصل آخر پایان نامه را بگذارید و آن‌ها را به صورت تاثیرگذار و تیتروار ذکر کنید. در ضمن به فرضیات و سوالات تحقیق به شکل خلاصه‌وار پاسخ بدهید.

پیشنهادات

قسمت پیشنهادات فصل پایان تحقیق را به صورت کامل یا خلاصه در قالب پاورپوینت پایان نامه بنویسید و محدودیت‌های تحقیق را ذکر کنید.

تشکر و قدردانی

در اسلاید پایانی تم پاورپوینت پایان نامه تحت عنوان اسلاید تشکر و قدردانی، از حضار، والدین، استاد راهنما سپاس‌گذاری کنید.

قالب پاورپوینت پایان‌نامه باید چگونه طراحی شود

دانلود تم پاورپوینت برای دفاع پایان نامه از وبسایت مینارو

دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به دنبال کسب بهترین نمره از کار تحقیقی خودشان با به کار بردن خلاقیت و جذابیت در ارائه‌شان هستند. در این میان قالب پاورپوینت پایان نامه حرفه‌ای به عنوان بهترین ابزار برای جلب نظر اساتید و حاضران به حساب می‌آید که به آسانی با شناخت ترتیب مطالب در پاورپوینت دفاع پایان نامه، توانسته کار تبدیل پایان نامه به پاورپوینت را انجام دهید و نگران قالب پاورپوینت پایان نامه باید چگونه طراحی شود؟ نباشید. همچنین شما از طریق مراجعه به وبسایت مینارو، می‌توانید انواع نمونه پاورپوینت پایان نامه پایان نامه دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد را مشاهده کرده و در نهایت اقدام به دانلود رایگان قالب پاورپوینت پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری از مینارو نمایید.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha