• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403051308435
  • خبرنگار : 71460

دلجویی ۵۰ هزار دلاری اتحادیه جهانی از بوکسور ایتالیایی

دلجویی ۵۰ هزار دلاری اتحادیه جهانی از بوکسور ایتالیایی

اتحادیه جهانی بوکس به آنجلا کارینی ۵۰ هزار دلار پاداش خواهد داد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی بوکس اعلام کرد با وجود امتناع آنجلا کارینی از ادامه مبارزه با ایمان خلیف الجزایری ۵۰ هزار دلار جایزه نقدی به این بوکسور ایتالیایی پرداخت خواهد کرد.

کارینی پنجشنبه‌ گذشته از مسابقه مرحله یک‌هشتم نهایی بازی‌های المپیک مقابل ورزشکاری از الجزایر انصراف داد. این بوکسور ایتالیایی گفت پس از ضربه ایمان نمی‌توانست درد را تحمل کند بنابراین تصمیم گرفت تسلیم شود.

کارینی دیروز اعلام کرد که از ورزش بازنشسته می‌شود.

اکنون اتحادیه جهانی بوکس ۵۰ هزار دلار به این بوکسور پرداخت خواهد کرد.

پیش از این، عمر کرملو، رئیس انجمن جهانی بوکس، گفته بود که این سازمان به بوکسورهای زن آسیب‌دیده مانند مقام اول المپیک پاداش می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۷:۰۴

انجمن جهانی بوکس به حریف این خانم اجازه ورود به مسابقات بوکس زنان نداده بود معلوم نیست چطور فدراسیون این اجازه رو داده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۰۶:۳۹

طرف از اول خانوم بوده بدون این که تغیر جنسیت بده فقط مشکل ژنتیکی داره چرا نباید بهش اجازه ورود بدن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۰۷:۴۶

بهتر نیست ورزشهای خشن برای خانمها ممنوع شود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۳:۳۱

حالا قرار است تو المپیک بجای ورزش های خشن برای بانوان ، مسابقه کوبلن بافی برگزار شود ،😆😆😆

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۳:۳۹

درود بر اجرا کنندگان چنین تصمیمی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۴:۰۳

اتحادیه جهانی بوکس فقط میخواد خودش مطح کنه این از اول هم خانم بوده مشکلش چیه چرا نباید مسابقه بده برید تحقیق کنید اصلا توی کشور الجزایر چیزی به نام تغییر جنسیت و تطبیق جنسیت وجود ندارد از اول هم این خانم متولد شده فقط قیافه و هیکل مردانه دارد عکس های بچگی و شناسنامه و پاسپورت اون را الجزایر منتشر کرد از همون اول یک دختر بچه بوده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۴:۳۳

در مقابل حریفش بد اخلاقی کرده و حالا جایزه میگیره ، اگه جاها برعکس بود و ورزشکار الجزایر از ادامه مسابقه انصراف داده بود ، احتمالا جریمه میشد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۶:۲۰

چون زنها رو همیشه موجودی بسیار ضعیف و شکننده میدونند وقتی اینجور آدمها رو می‌بینند میگن لابد مرد هست این اولی نیست در مورد یکی از ورزشکارهای زن ایران هم این اتفاق در واقع این افترا پیش اومد. حالا باید منتظر باشیم باز چند زن دیگه تحقیر خواهند شد. رسم جدید از این به بعد!!!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۷:۰۷

حالا اگه جاشون عوض میشد باز به اون خانم کمک میکردن یا جریمه میشد بخاطر امتناع از مبارزه ؟؟غرب بچه لوس و وحشی دنیا ست که همه چیز برای خودش میخاد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۱۳:۵۷

افرین

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۱۳:۰۲

بوکس ورزش خشنیه کسی ک میاد بوکس از عواقبش خبر داره پاداش دادن ب یه بازنده مسخره و عجیبه اون بنده خدا هم ک این رو ناکار کرده تسخیرش چیه ک زورش زیاده !!!؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۶ ۱۴:۳۶

ناکار چیه؟! کلا یه ضربه زد که این بوکسور ایتالیایی هم بعد از اون انصراف داد، چون می گفت مشت یه زن انقدر محکم نیست که از جهاتی هم درست گفته؛ طرف کروموزوم های مردونش بیشتر از حد نورماله و ابن یعنی آمادگی تغییر جنسیت رو داره.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۱۷:۲۲

یعنی چی آخه بعضی ها از رو نادانی و ندانستن الکی الکی قاضی شدن و حکم هم میدن آخه تو یکبار جای اون باش و به تو بی احترامی بشه از کل دنیا شاکی میشی چرا نباید شرکت بکنند مگه خون مردها از زنا رنگی تره من هم ورزشکارم البته نه رسمی بدنسازی والیبال شنا فوتبال کوهنوردی اسکی رویخ اینارو دوست به همش بعضی وقتا نمی‌رسم ولی راضیم پس باید جایگاه خودمون رو توی این جامعه حفظ و به همه توی ورزش احترام و قبول کنیم دنیا عوض شده یکم احترام هیچی ازماکم نمیکنه و اون ورزشکار هم حقش نیست اینطوری در موردش صحبت بشه باید تشویق و ادامه بده نه منصرف بخاطر حرفهای پوچ ممنون به امید آزادی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۶ ۱۴:۳۸

خب اون بوکسور الجزایری بره تغییر جنسیت بده و تو‌ رده مردان مسابقه بده دیگه😂 والا قابلیت مرد شدن رو کاملا داره.