• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403051308383
  • منبع : نمایندگی کردستان

آمادگی ۱۶ بیمارستان اصلی دانشگاهی در کردستان برای ارائه خدمات به زائرین حسینی

آمادگی ۱۶ بیمارستان اصلی دانشگاهی در کردستان برای ارائه خدمات به زائرین حسینی

ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از آمادگی ۱۶ بیمارستان اصلی دانشگاهی در استان و شهرستان مریوان برای ارائه خدمات به زائرین حسینی در مرز باشماق مریوان خبر داد.

 مصطفی فرامرزی، با بیان این خبر گفت: با هدف ارایه بهترین و در دسترس ترین خدمات درمانی به زوار اربعین حسینی(ع) که از مرز باشماق مریوان به کربلای معلی مشرف می‌شوند، بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ‌الاسلام دانشگاه با همکاری بیمارستان شهید قاضی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کردستان و با پشتیبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان مستقر و به ارائه خدمات سلامت شبانه روزی می پردازد.

وی افزود: این بیمارستان با امکانات پذیرش، اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه، رادیولوژی و بخش‌های تحت نظر خانم و آقا با مدیریت استاندارد و کادر درمانی مجهز و مجرب در مرز باشماق آماده خدمت‌رسانی به عاشقان و زائرین اربعین است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تاکید بر آمادگی ۱۶ بیمارستان اصلی دانشگاهی در استان و شهر مریوان و ارائه خدمات به زائرین حسینی، اضافه کرد: دستورالعمل درمانی اربعین به تمامی مراکز درمانی برای آمادگی کامل، پذیرش و درمان بی قید و شرط بیماران و مصدومان احتمالی با دادن خدمات کامل درمانی و پاراکلینیکی به زائران اربعین خواهد بود.

فرامرزی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌های بیمارستان‌های سطح استان و فعال بودن کامل اورژانس، گفت: استفاده حداکثری از اتاق عمل و سایر بخش‌ها، دسترسی زائران به خدمات آزمایشی و تصویربرداری اورژانسی در همه ساعات شبانه‌روز و تعامل و هماهنگی بین بیمارستان‌ها در پذیرش بیماران اعزامی از دیگر اقدامات درمانی بیمارستانی در این ایام است.

وی تاکید کرد: مسولین و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بسیج نیروها، امکانات و تجهیزات، در تلاشند تا خدمات رضایتمندی را به زائرین عزیز اربعین حسینی(ع) در استان ارائه نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha