• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403051308260
  • خبرنگار : 50163

امام جمعه هیدج:

ترور شهید هنیه نقض آشکار حقوق بین‌المللی و عبور از خط قرمزها است

ترور شهید هنیه نقض آشکار حقوق بین‌المللی و عبور از خط قرمزها است

ایسنا/زنجان امام جمعه هیدج گفت: ترور شهید هنیه در داخل کشور ما نقض آشکار حقوق بین‌المللی و منشور سازمان ملل و عبور از خط قرمزها است.

حجت‌الاسلام اسدالله زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه، عنوان کرد: وی رهبر گروه‌های مقاومت و به ویژه حماس بودند که در داخل کشورمان به شهادت رسیدند. 

وی با بیان اینکه ترور شهید هنیه در داخل خاک ایران اسلامی از نظر بین‌المللی، نقض آشکار حاکمیت ایران و نقض امنیت ملی کشور ماست، ادامه داد: این ترور همچنین تهدیدی جدی برای صلح و امنیت در منطقه و جهان است.

زارعی با یادآوری اینکه این جنایت نقض آشکار حقوق بین‌المللی و منشور سازمان ملل و عبور از خط قرمزها است، گفت: حالا که این جنایت توسط صهیونیست‌ها اتفاق افتاد، ما حق داریم اسرائیل غاصب را سخت مجازات بکنیم و آنها را به سزای اعمال خودشان خواهیم رساند.

وی با تاکید بر این مطلب که ما این جنایات و این ترور و نقص آشکار حاکمیت‌مان را از چشم آمریکا می‌بینیم زیرا دستور را آمریکایی‌ها صادر کرده‌ و صهیونیست‌ها این جنایت را انجام داده‌اند، ادامه داد: باید هم آمریکا و هم اسرائیل بابت این جنایت و جنایاتی که در فلسطین انجام می‌دهند تنبه شوند.

زارعی با تاکید بر اینکه جنایات ددمنشانه رژیم و باند اشغالگر قدس در کشتار بی‌رحمانه زنان و مردان و کودکان بی‌گناه، روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است، متذکر شد: امروز روز آزمون مهم برای همه جهانیان اعم از ملت‌ها و دولت‌هاست که در مقابل این جنایات و نسل‌کشی‌ها چه عکس‌العملی را نشان می‌دهند و در کدام جبهه قرار می‌گیرند؟ جبهه‌ دفاع از مظلوم یا جبهه‌ حمایت از ظالمان و خونخواران؟

امام جمعه هیدج خاطرنشان کرد: قطعا خون بناحق ریخته شده مردم مظلوم فلسطین، کاخ‌های پوشالی و عنکبوتی رژیم منحوس صهیونیستی را ویران و عقربه‌های ساعت برای نابودی قریب الوقوعشان سرعت خواهد گرفت‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha