• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403051308056
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

اصول ایمنی مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت رعایت شود

اصول ایمنی مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت رعایت شود

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی از مراجعین به جایگاه‌های عرضه سوخت CNGخواست به هنگام مراجعه برای دریافت سوخت اصول ایمنی را رعایت و از وضعیت سلامت مخزن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

محمدرضا عابدانی، امروز ۱۳ مرداد به رسانه ها گفت: در استان خراسان جنوبی ۲۵ باب جایگاه عرضه سوخت CNG وجود دارد که آماده ارائه خدمت به مردم با رعایت شرایط استاندارد است.

عابدانی افزود: جایگاه‌های سی ان جی استان خراسان جنوبی تجهیزات و قطعات و فرآیندهای خود را بر اساس چک لیست‌های سازمان استاندارد رفع نقص کرده‌اند.

وی از رانندگان خودروهای گاز سوز خواست که آنها نیز به صورت سالیانه وضعیت مخازن نصب شده بر روی خودروی خود را کنترل و از صحت سلامت تجهیزات آن اطمینان حاصل کنند.

وی خوردگی و فرسودگی برخی از مخازن نصب شده بر روی خودروهای دوگانه سوز را عامل و تهدیدی برای ایجاد خطر و وقوع انفجار در زمان سوختگیری دانست و از مالکان خودروها خواست به آن توجه کنند .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی یکی دیگر از عوامل انفجار مخازن CNG نصب شده بر روی خودرو ها را دستکاری، برشکاری و جوشکاری و یا تغییر در ساختار مخزن دانست و از مالکان خودرو ها خواست تحت هیچ شرایطی نسبت به تغییر و خارج نمودن آن از حالت استاندارد اقدام نکنند.

عابدانی از تمامی مراجعین به جایگاه‌های CNG در سطح استان خراسان جنوبی خواست قبل از ورود به محل سکوهای دریافت سوخت ابتدا تمامی سرنشینان خود را از خودرو خارج کرده و از تماس با تلفن همراه و یا استعمال دخانیات خودداری کنند. 

وی رعایت موارد  ایمنی را یک اصل مهم دانست و افزود: اگر نصب تجهیزات مخازن سی ان جی بر روی خودروها طبق دستورالعمل‌های صادره و در شرایط استاندارد باشد، سوختگیری و استفاده از سوخت پاک سی ان جی هیچگونه خطری ندارد.

عابدانی از همه مراجعین خواست با رعایت الزامات سوختگیری از وقوع هر گونه انفجار و یا حادثه ناگوار در هنگام مراجعه به جایگاه‌ها جلوگیری کنند تا سفر خوشی را برای خود و همراهان و همسفران خود رقم بزنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha