• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403051308052
  • خبرنگار : 50653

مدیرعامل باشگاه دکتر تامین:

نداشتن زمین استاندارد فوتبال‌ساحلی در اصفهان خجالت‌آور است

نداشتن زمین استاندارد فوتبال‌ساحلی در اصفهان خجالت‌آور است

ایسنا/اصفهان مدیرعامل باشگاه دکتر تامین گفت:یکی از مهم‌ترین قول‌هایی که به ما داده شد، زمین مخصوص بود. ما به عنوان استان اصفهان خجالت می‌کشیم که ورزشگاهی استاندارد در مقایسه با شهرهای مختلف کشور نداریم.

 علی طراح در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت فوتبال ساحلی دکتر تامین که دومین فصل حضورش در لیگ‌برتر را تجربه می‌کند، اظهارکرد: سال گذشته هنگامی که امتیاز تیم فوتبال ساحلی استان اصفهان واگذار شد، مسئولین در خواست کردند که پا به عرصه ورزش بگذاریم. از زمان خریداری و راه اندازی باشگاه قول‌هایی برای زیرساخت به ما داده شد که یکی از مهم‌ترین آن زمین مخصوص بود. 

او ادامه داد: در ناژوان زمینی وجود دارد که از حدود ۲۰سال پیش تدارک دیده شده و استانداردهای لازم را ندارد. زمینی در تیران نیز هست که دست کمی از زمین ناژوان ندارد، اما با هر کیفیتی و شرایطی که بود بازی‌ها و میزبانی را شروع کردیم، علی رغم اینکه سازمان لیگ نیز در سال گذشته برای ما اخطار ارسال می‌کرد.

مدیرعامل باشگاه دکتر تامین اصفهان با بیان اینکه امسال با شرایط اقتصادی سخت، هزینه‌ای برای گرفتن نیرو نداشتیم و نمی‌خواستیم بومی‌گرایی و جوان‌گرایی را از دست دهیم، افزود: تقریبا با همان شاکله قبل و از دست دادن چند بازیکن دوباره با امیدها و جوان‌ها شروع کردیم ولی مشکلاتی از جمله جذب ضعیف، زیرساخت و سخت‌گیری‌های لیگ وجود دارد. این سخت‌گیری صحیح بود، زیرا ما به عنوان استان اصفهان خجالت می‌کشیم که ورزشگاهی استاندارد در مقایسه با شهرهای مختلف کشور نداریم.

او تصریح کرد: از سال گذشته تا الان اتفاقی برای زمین رخ نداده است و در کارهای اداری بوروکراسی گرفتار شده بود. امسال به ما قول دادند تا آخر سال این ورزشگاه را تکمیل کنند. 

این مدیر عامل با اشاره به اینکه اولین بازی دور برگشت تیم با پیروزی همراه شد، گفت: در تلاش هستیم که تیم را تقویت و زیر ساخت‌ها را برای آینده تامین کنیم تا با این پتانسیل اتفاق  بسیار خوبی را با کمک هیئت فوتبال، نخبه‌ها و قدیمی‌های این رشته ورزشی در جهت همگرایی بیشتر مشاهده کنیم.

طراح درباره اینکه تیم دکتر تامین تنها نماینده استان اصفهان است، افزود: از رئیس هیئت و مدیر فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان خواستار راه اندازی لیگ فوتبال ساحلی استان هستیم تا کم کم بتوانیم از وجود نخبه‌های با پتانسیل در اصفهان استفاده کنیم، هر استانی برای خود لیگ دارد.

مدیرعامل باشگاه دکتر تامین اصفهان اظهارکرد: اگر مقداری هم‌گرایی همراه با آکادمی‌ها در استان‌ها فعال کنیم بسیار خوب است، چراکه فوتبال ساحلی سال گذشته به عنوان رشته ورزشی مقبول مردم قرار گرفت. این ورزش مفرح می‌تواند با هزینه کم، موثر باشد.

طراح با بیان اینکه یکسری حمایت‌ها معنوی است، اضافه کرد: در سه بازی پی در پی به واسطه ضعف مفرط داوری باخت همراه تیم بود. هنگامی که برای این عملکرد داوری نامه‌ ارسال کردیم  برای دو بازی بعد تکرار ضعف داوری مشاهده نشد. همچنین از زمانی که سید مهدی صدری، سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان را به دست گرفتند توانستیم نور ناژوان را تا حدودی حل کنیم. باید برای ورزشگاه تیران اقدامی انجام دهند، زیرا تیران پایگاه فوتبال ساحلی در استان اصفهان است و بازیکنان و مربیانی بزرگی پرورش یافته‌اند که تنها شهرستان تیران لیگ پویا است. 

این مدیرعامل درباره اینکه بازیکنانی مد نظر بوده‌اند که نتوانسته‌اند رضایت‌نامه از باشگاه بگیرند، خاطرنشان کرد: در بازی برگشت که با برد همراه بود اول سه، هیچ جلو بودیم. متاسفانه با یک سوت اشتباه دو پنالتی در چند دقیقه گرفته شد، اما در آخر مساوی شدیم و با وقت اضافه توانستیم گل چهارم را به ثمر برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha